עילאי הרסגור הנדין ושרות כפרסבוס צילום דוברות העירייה

הרסגור התלונן על הסתה: "כשכותבים שאני יותר גרוע מהיטלר זה גבול שנחצה"

מחזיק תיק התחבורה בכפר סבא התלונן במשטרה בעקבות התבטאות חריגה נגדו ברשת. הוא מתאר גם מסע השמצות מאורגן נגדו ואומר: "תוגש תביעה אזרחית"

פורסם בתאריך: 14.11.21 08:18

חבר מועצת עיריית כפר סבא ומחזיק תיק התחבורה עילאי הרסגור הנדין, הגיש תלונה במשטרת כפר סבא בגין הסתה כנגדו ברשת חברתית. הוא מתאר מסע השמצות והכפשות כנגדו, בחלקו מאורגן, ברשתות החברתיות, שהגיעו לשיאן עם התבטאות כנגדו המשווה אותו להיטלר. בפוסט שהעלה הוא כתב: "כנכד לניצולי שואה אני מזועזע מההשוואות שנעשו ברשתות החברתיות". לטענת הרסגור הנדין, ההתבטאויות כלפיו מגיעות בעקבות המהלך שמובילה סיעת מרצ בראשותו להמשיך לנטוע עצים גם בשנת השמיטה, צעד שהקים עליו מתנגדים. "אמשיך ואפעל ללא מורא למען המשך הנטיעות בכפר סבא, גם השנה. אמשיך להציל עצים, שבתוכניות שנהגו בקדנציה הקודמת היו אמורים להיכרת", הוא מוסיף בפוסט.

לצומת השרון אמר הרסגור הנדין: "השיח הידרדר לתהומות חדשים. כשבן אדם כותב שאני יותר גרוע מהיטלר, אז זה גבול שנחצה. יש הסתה נגדי כבר שנים, משמיצים אותי. יש אנשים שלא אוהבים את הדעות שלי וזה בסדר, אני בעצמי חסיד של חופש הדיבור, לא חייבים להסכים עם מה שאני עושה, אבל כן חייבים להיות גבולות שבתוכם יתנהל השיח. במשטרה מתייחסים לזה בכובד ראש ואמרו שיחקרו. נתתי שם ספציפי של אדם שהסית וישנם עוד כאלה שאני אוסף התבטאויות שלהם בתקופה האחרונה, וכנראה תוגש תביעה אזרחית".

אתה חושב שיש קבוצה מאורגנת שיוצאת נגדך?
"יש קבוצה בעיר הזו שנוקטת באמצעים יותר ויותר אלימים מבחינה מילולית, אנשים שלא מתאים להם השינויים שאני מוביל".

מרגיש מאוים, חושש לחייך?
"אני לא פוחד מאף אחד. אני נמצא בתפקיד שהוא אומנם בהתנדבות, אבל כזה שיש בו סיכון. אף אחד לא יפחיד אותי ולא יאיים עליי, אבל כשדברים גולשים להסתה – אני פונה למשטרה. את אלו שחצו את הגבול אני מתכוון להעניש והם ישלמו את המחיר".

עדכנת את ראש העיר, רפי סער?
"זה עניין אישי, אבל אני מניח שהוא יודע, כי הדברים נמצאים ברשתות החברתיות וכתבתי על זה. אני מטפל בזה בדרכים שלי".

מהמשטרה נמסר בתגובה: "התקבלה תלונה אשר הועברה לבחינה באם יש אכן עבירה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר