ניידת משטרה, צילום מויקיפדיה

אלימות קשה: תלמיד תיכון תורה ומדע היכה במוט מורה ותלמידים

אירוע חמור אתמול בתיכון בכפר סבא. מנהל התיכון: "זה אירוע חריג של אלימות, בסדר גודל שלא קרה מעולם אצלנו"

פורסם בתאריך: 11.11.21 08:29

מקרה אלימות מזעזע אירע אתמול (רביעי) בתיכון תורה ומדע ברחוב תל חי בכפר סבא. תלמיד בתיכון היכה תלמידים אחרים בסביבתו ואף את אחד המורים במוט. גורמים המעורים בפרטים מסרו כי תלמיד בבית הספר פירק מוט של אופניים שהיה מחובר למושב והיכה באמצעותו את התלמידים ואת אחד המורים. אחד התלמידים שנפגע פונה לבית החולים במצב קל.
מנהל התיכון, הרב חי חדד, מסר בהודעה מיוחדת בעקבות האירוע החמור: "היום אירע בבית הספר אירוע חריג של אלימות, בסדר גודל שלא קרה מעולם אצלנו. בטיפול במקרה מעורבים גורמים מקצועיים מהרשות המקומית ומשרד החינוך ולא היססנו לערב גם את המשטרה. לאלימות אנחנו מתייחסים במלוא החומרה ובאפס סובלנות. תחושת הביטחון של באי בית הספר היא ראשונה במעלה אצלנו, לכן הטיפול יהיה בהתאם. אירועי אלימות אצלנו נדירים ובקנה מידה כזה ממש לא קיימים ונדאג שהמצב ימשיך להיות כך.

מהמשטרה נמסר: "המשטרה פתחה בחקירה בעקבות דיווח על אירוע אלימות בין תלמידים ותקיפת מורים בביה"ס תיכון".

גם העירייה הוציאה הודעה על האירוע בה נמסר בין היתר: "מרגע האירוע הוזמנה משטרה בידי הנהלת התיכון אשר גבתה עדויות. המקרה מטופל בשיתוף הנהלת התיכון, אגף החינוך, הפיקוח במשרד החינוך, ויועצים חינוכיים. כמו כן, הנער אשר נפגע מקבל טיפול מלא בידי הצוותים החינוכיים, וכן שיעורי חינוך אשר מוקדשים למקרה נערכו אתמול והיום לכלל תלמידי התיכון, ליצירת שיח רגשי על האירוע והשלכותיו".

תגובת משרד החינוך תובא כאן כשתתקבל.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר