תקיפה מינית בשכונת הראשונים בכפר סבא, צילום באדיבות התושבים

מלחיץ: תלונות על נער שתוקף מינית נשים וילדות בשכונת הראשונים

נשים סיפרו כי נער כבן 17, לדבריהן ככל הנראה בן מיעוטים, תוקף אותן מינית ונוגע באיבריהן המוצנעים. למרות תלונות ודיווחים למשטרה הוא עדיין מסתובב חופשי בכפר סבא

פורסם בתאריך: 15.11.21 08:34

נער כבן 17-18 מטיל אימתו על שכונת הראשונים בכפר סבא. יותר ויותר נשים מעידות כי אותו נער, לדבריהן ככל הנראה בן מיעוטים, משתמש בדפוס התנהגות דומה. כשהוא רכוב על אופניים חשמליים, חבוש קסדה ולובש בגדים שחורים, הוא מאט לקראת הקורבן,  ולפתע נוגע בחזה שלה, או בישבן, לעיתים מרים את שמלתה. בסיום המעשה, הוא חומק במהירות בין סמטאות השכונה ונעלם. באחד המקרים לפחות הוא אף ניסה לגנוב תיק. מספר תלונות הוגשו למשטרה, אך טרם נתפס החשוד.

נ', תושבת שכונת הראשונים, מספרת ל-צומת השרון על רגעי האימה שחוותה אתמול (ראשון): "זה היה באחד המשעולים, אני בהיריון ועברתי שם עם התינוק שלי בעגלה. הסתכלתי עליו, הוא נראה מוזר. כולו לבוש שחורים, יושב עם מסכת קורונה שחורה, קסדה שחורה על הראש ואופניים חשמליים. רזה, כחוש, כהה עור. חלפתי על פניו, ותהיתי אם זה אותו אחד שמדברים עליו בקבוצות מעל שבועיים. הוא עבר מימיני, הרים לי את השמלה ונגע לי בישבן כשהוא מסתכל אחורה כדי להציץ. הייתי עם עגלה ביד אחת והטלפון ביד השנייה וממש התבאסתי שלא הצלחתי לתפוס אותו. עוד הספקתי לצלם אותו, תוך כדי קללות וצרחות לכיוונו. הוא פנה ימינה לכיוון רחוב נורדאו ואז לפארק כפר סבא. כשהגעתי לכביש של נורדאו הוא הספיק לעשות פרסה ולהגיע לשועלי שמשון. בעלי הספיק לרדת אחרי שהתקשרתי גם אליו. הוא רדף אחריו, הבחור הספיק להגיע עד שכונת אלי כהן. בעלי כמעט תפס אותו כשיצא לכיוון רחוב ויצמן, היה מרחק שני מטר, והוא חמק ממנו. ניידת הגיעה וחברה לבעלי, הם הסתובבו והגיעו עד אזור התעשייה, אבל לא ראו את החשוד. זה בלתי אפשרי לתפוס אותו ברכב, כי הוא רוכב כ"כ מהר על האופניים, הוא ממש טס".

הגשת תלונה במשטרה?
"אני הגשתי וגם עוד כמה נשים. במשטרה אמרו שמכירים מקרים שקרו באזור ושמעו על הבחור. גם מבטיחים לנו סיורי ביטחון ולי אישית לא יצא לראות אחד כזה. הוא כבר כמה שבועות כאן, תוקף נשים ברחובות וזה פשוט מרתיח. המשטרה בחיים לא תגיע אליו עם האדישות שלהם".

תושבת נוספת מעידה: "אתמול ירדתי עם הכלבה אחה"צ. נסע מאחוריי נער בערך בן 17-18 ערבי (שמעתי אותו שר), לבוש שחור, רכוב על אופניים חשמליים. כשהוא הגיע אליי הוא האט, תפס לי את חזה ימין וברח. לא הצלחתי לתפוס את הנבל, הודעתי למשטרה ולמוקד 106. כל מי שמתגוררת באזור – אל תתנו לילדים להסתובב לבד לא משנה באיזו שעה".

מעיריית כפר סבא נמסר: "מקבלת הדיווח הראשוני על האירוע פועל השיטור העירוני בפעילות סמויה וגלויה לאיתורו של אדם החשוד כמטרידן באזור שכונת הראשונים. בנוסף הוגברה נוכחות של הסיור העירוני באזור. במידה ועולה חשד מהשטח, תושבי האזור מתבקשים לדווח למוקד העירוני או למשטרת ישראל באופן מידי".

מהמשטרה נמסר כי מתנהלת חקירה בנושא.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. דן

    הבטחה לכל הנשים: כנראה שמלבד היותו פושע נאלח שמקומו בכלא להרבה שנים, מדובר באידיוט גמור, אשר מבצע את כל מעשי העבריינות באותו האזור. כלומר: הוא עומד אוטוטו להיתפס. התקווה היחידה, היא שהוא ייתפס על ידי התושבים הזועמים, ולא המשטרה. עדיף, במקרה הזה.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר