אולם הספורט ע"ש אריק איינשטיין. צילום עזרא לוי
אולם הספורט ע"ש אריק איינשטיין. צילום עזרא לוי

מועדון גימלאים נפתח באולם הספורט בירוקה, וההורים מתלוננים על בעיות בטיחות

המועדון נפתח במקומו של חדר המתנה ששימש את ילדי החוגים, שנאלצים להמתין בחדר מדרגות ולרדת לבדם לשירותים בקומה התחתונה

פורסם בתאריך: 14.9.17 09:35

הורים לילדים קטנים, בגילאי ארבע עד שש, הלומדים בחוגים באולם הספורט ע"ש אריק איינשטיין בשכונה הירוקה, מתלוננים על סגירת חלל בקומה העליונה של האולם, ששימש כחדר המתנה להורים ולילדים הלומדים בסטודיו של החוגים בקומה זו, לטובת מועדון גמלאים שנפתח באחרונה במקום. באותו חלל היו ההורים מחכים יחד עם הילדים לתחילת החוג וההורים היו נשארים בו עד לסיומו. בנוסף, הוא כלל חדר שירותים ומתקני שתייה ששימשו את הילדים. כעת, עם מעבר מועדון הגמלאים בשכונה לקומה העליונה באולם הספורט, ההורים מספרים שהילדים נאלצים להמתין לחוגים בגרם מדרגות צר ולא בטיחותי, ושהם נאלצים לרדת לשירותים ולקולרים שבקומה הראשונה לבדם, מה שמדאיג את ההורים.

"אני לא מבינה את ההחלטה הזו", אומרת אם לילד בן שש הלומד באחד מחוגי אומנויות הלחימה בקומה העליונה, "ילדים בגיל הזה לא יכולים להשאר לבד וללכת לשירותים לבד. זה מאוד חורה לי בעניין הבטיחותי. הדלתות במקום הזה כבדות. עלולות להתרחש בחדרי שירותים הטרדות מיניות. מי לוקח אחריות על זה שבאמצע החוג ילד יוצא לבד לשירותים?".

אם לילד בן ארבע וחצי הלומד בחוג אחר בקומה העליונה אמרה: "נאמר לנו שצריך לעלות דרך מדרגות פנימיות לחדר החוגים, שבקצה שלהן יש מקום צר לחכות בו והדלת של הסטודיו של החוגים נפתחת לכיוון של הילדים ולא לכיוון של הסטודיו וזה מסוכן. ההורים נאלצים לחכות בקומה התחתונה ויש שם פיצוץ אוכלוסין. לא ייתכן שהורים לא יוכלו לחכות ליד החוג של הילד. מסוכן גם שילד יירד לשירותים לבד. פניתי לעירייה ואני מקווה שהם יעשו עם זה משהו".

מהעירייה נמסר בתגובה: "מועדון הגמלאים בשכונה הירוקה החל את פעילותו לאחרונה בקומה הראשונה באולם הספורט אריק איינשטיין כחלק ממענה שנותנת העירייה לכלל תושבי העיר. אנו בטוחים כי שני הייעודים, הן אולם ספורט קהילתי ובית ספרי והן מועדון גמלאים, יכולים לדור תחת קורת גג אחת וזאת לרווחת תושבי השכונות. נבקש להתאזר בסבלנות, מאחר ומטבע הדברים עולים נושאים תפעוליים כשכל אחד מהם יטופל בהקדם האפשרי. לאור הטענות שהועלו, מ"מ ראש העירייה צביקה צרפתי, יסייר באולם הספורט במטרה לבדוק את הנושא מקרוב".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר