אור ויטא, דובר עיריית כפר סבא, צילום דוברות העירייה

דובר חדש לעיריית כפר סבא: אור ויטא שמגיע מעיריית בת ים

הדובר החדש הוא בן 35 ומתגורר בתל אביב. הוא שימש כממלא מקום ודובר העירייה בפועל בעיריית בת ים, ולפני כן כאחראי תחום דוברות בחברת כ.א.ל

פורסם בתאריך: 30.11.21 08:12

אור ויטא, הוא דובר עיריית כפר סבא החדש. אור בן ה-35, תושב תל אביב-יפו, הוא בעל ניסיון של כעשר שנים בתחום הדוברות ותקשורת. אור צפוי להיכנס לתפקידו החדש בתחילת חודש דצמבר. ויטא כיהן בתפקידו האחרון כממלא מקום ודובר העירייה בפועל בעיריית בת ים. במסגרת תפקידו ניהל בין היתר בארבע השנים האחרונות את כלל מערכות ההסברה העירוניות, לפני כן, שימש כאחראי תחום דוברות בחברת כ.א.ל – כרטיסי אשראי לישראל (Cal).

ויטא מחליף את ליעד בראל גיל, שעזבה לאחר שנה בתפקיד. הוא בעל תואר ראשון במדעי המדינה ותקשורת מאוניברסיטת ת"א, ובעל תעודה בתכנית להכשרת דוברים, יועצי תקשורת ואנשי יחסי ציבור מבית הספר לעיתונאות "כותרת", אוניברסיטת ת"א. בנוסף הוא בוגר קורס מנהלי מכלול מידע לציבור ברשויות מקומיות.

רפי סער, ראש העירייה, אמר: "אני מברך את אור על כניסתו לתפקיד החדש והמשמעותי ומאחל לו הצלחה רבה. אור נבחר מתוך עשרות מועמדים ראויים ותוך תהליך סינון עמוק, אני בטוח כי ניסיונו העשיר הן בתקשורת והן במגזר הציבורי יתרום רבות לחיזוק מערך ההסברה, התקשורת והממשק עם התושב. אין לי ספק שהידע המקצועי והניסיון של אור יחד עם כלל עובדי הדוברות ישפיע רבות על מיתוג העיר ויהיה נוכח בשטח למען כלל התושבים".

אור ויטא אמר: "אני שמח וגאה להצטרף לעיריית כפר סבא ולקחת חלק בפעילות הנמרצת והעשייה העירונית המרובה המתרחשת בעיר. אני מביא איתי שנים רבות של ניסיון במטרה לחזק את הנגשת המידע והקשר עם התושב לצד חשיפת פעילות העירייה לתושבים ומיתוג העיר על כלל יתרונותיה. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לראש העיר, רפי סער, מנכ״ל העירייה, יובל בודניצקי, ויתר חברי ועדת המכרזים על הבחירה ומתן האמון בי".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר