הרב ששון טרבלסי והרב אברהם שלוש (משמאל) צילום המועצה הדתית כפר סבא

אבל כבד: הלך לעולמו הרב הראשי של כפר סבא, הרב אברהם שלוש

מי שהיה דמות מוערכת ואהובה הלך הלילה לעולמו. איתן צנעני: "תרומתו תירשם בספר ההיסטוריה של העיר". הרב ששון טרבלסי: "אשרינו שזכינו להיות במחיצתו". רפי סער: "נפרדים בצער ממנהיג הקהילה"

פורסם בתאריך: 3.12.21 10:48

הרב אברהם שלוש, צילום המועצה הדתית

אבל כבד בכפר סבא: נפטר הלילה רבה הראשי של העיר, הרב אברהם שלוש, והוא בן 92. הרב שלוש זצ"ל כיהן כרב הראשי של כפר סבא 62 שנים. הוא  נולד בשנת 1929 בעיר העתיקה בירושלים לרב יוסף שלוש זצ"ל שהיה רב עדת המערבים בירושלים. הרב שלוש למד בישיבת פורת יוסף שבעיר העתיקה ובישיבת מרכז הרב בירושלים. בשנת 1959 התמנה כרבה הראשי של כפר סבא.

עו"ד איתן צנעני, מ"מ וסגן ראש העירייה, ספד לו ואמר: "הרב אברהם שלוש זצ"ל היה תלמיד חכם ובעל ידע רב בתורה ובהלכה התבלט בנועם הליכותיו ובדאגה מלאה לצורכי הדת והמסורת היהודית של כלל הציבור בכפר סבא. דרכו הייתה להכיל את כל הציבור וליצור הבנה בכל המעגלים בנושאי חסד ועזרה הדדית, בבחינת "גדול המעשה יותר מן העושה". הרב ידע לקבל כל אחד עם בעיותיו בשמחה ובטוב לב תוך מציאת פתרון לבעיות. תרומתו של הרב שלוש זצ"ל לכפר סבא תירשם בספר ההיסטוריה של העיר לדורות".

 

הרב ששון טרבלסי, יו"ר המועצה הדתית בכפר סבא, ספד לרב שלוש: "הסתלקותו של הרב שלוש זצ"ל שהיה תלמיד חכם מובהק בעל מידות טרומיות והנהגות מופלאות, הוא הפסד גדול והעיר כפר סבא מקוננת על אובדנה של אישיות ענקית זו. הרב זצ"ל היה אישיות מיוחדת במינה ובזכות אריכות ימים שזכה לה היה חוליה מקשרת בין הדור הקודם והדור החדש. הרב שלוש זצ"ל היה שריד מדור הנפילים של הרבנים ואשרינו שזכינו להיות במחיצתו. הסתלקותו של הרב זצ"ל היא אבידה לעיר ותושביה, יהי זכרו ברוך לעד".

ראש העירייה, רפי סער, אמר: "כפר סבא נפרדת בצער ממנהיג הקהילה, רבה הראשי של כפר סבא, הרב אברהם שלוש ז״ל. הרב שלוש הלך לעולמו בשיבה טובה לאחר שנים רבות כמנהיג דתי, ושימש כדמות בעלת השפעה רבה על תושבי העיר במשך עשורים רבים. יהי זכרו ברוך״.

מערכת צומת השרון משתתפת בצער המשפחה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר