ספיר ניסני, צילום עזרא לוי

ספיר ניסני נעצרה ושוחררה עקב תלונות שכנים: "מתנכלים לי"

ניסני, שריצתה עונש מאסר עקב גרימת מוות ברשלנות של אימה, מירי ז"ל, נעצרה עקב תלונות שכנים בכפר סבא. השופטת קבעה כי אין עילת מעצר

פורסם בתאריך: 7.12.21 08:11

ספיר ניסני מכפר סבא (29), מי שהואשמה בגרימת מותה ברשלנות של אימה, מירי ז"ל, וריצתה עד לאחרונה שלושה חודשי מאסר, נעצרה לפני כחודש בגין תלונות של שכניה כלפיה על הטרדות, אך עם זאת, בית המשפט קבע שאין עילת מעצר והורה לשחרר אותה לאלתר וללא תנאים מיוחדים. בדיון שנערך בבית משפט השלום בראשל"צ לאחרונה, טענה המדינה, כי ניסני אותרה ונחקרה על כל התלונות, ומדובר בדפוס שחוזר על עצמו. התלונה האחרונה הייתה בגין הטרדות טלפוניות. מנגד, אמרה ספיר ניסני: "אני לא ישנתי יומיים, אני גמורה. עברתי המון ולפעמים אני בוכה ולפעמים לא. מאז שיצא צו המעצר, אני לא עוזבת את הבית שלי, לא הושאר לי שום מכתב מהמשטרה ולא הגיעו לביתי. ביום שישי, אחרי שלא יצאתי מהבית חודש גם בגלל עניין הקורונה וגם בגלל השכנים, הלכתי לקנות מזון בתלושי מזון, ועוברת ניידת משטרה ומזהה אותי, והשוטרים לקחו אותי בכוח מול אנשים שאני מכירה במרחב הציבורי. אני שפויה עם הרגליים על הקרקע, אני עוברת גיהינום בבית שלי, יש שני שוטרים מהמשטרה שפגשו את השכנים שהם אומרים שהם לא רוצים שרוצחת תגור מתחת לבית שלהם. אז הם ממררים את החיים שלי והמשטרה מכשירה את זה בכל מובן של המילה. אני פוחדת לפנות למשטרה כי הם עוצרים אותי".

לגבי שכניה העידה ניסני בבית המשפט: "הם סגרו לי את הדלת עם מסמרים, וזה מצולם ומתועד, כל הדברים שהם עושים לי מתועדים. נפגשתי עם קצין החקירות במשטרת כפר סבא. החלונות שלי שבורים בבית והכל, והם מבקשים שאגיש שוב על דיסק".

שופטת בימ"ש השלום אושרית הובר היימן הורתה, כאמור, על שחרורה לאלתר של ספיר ניסני ממעצר, לא לפני שאמרה בהחלטתה: "לא מצאתי כי מתקיימת עילת מעצר בעניינה של החשודה. צו המעצר בעניינה ניתן לפני כחודש ימים, לא מצאתי אינדיקציה מספקת בתיק החקירה כי נעשו במהלך פרק הזמן האמור ניסיונות כלשהן לאתר את החשודה. פעולות חקירה – את רובן המוחלט ניתן היה לבצע גם ללא תלות במעצרה של החשודה. גם ההרשעה הפלילית בעברה של החשודה, אינה מן העניין. לפיכך, אם כן, לא מתקיימת כל עילת מעצר בעניינה של החשודה, ועל כן אני מוצאת להורות על שחרורה לאלתר וללא כל תנאים".

מהמשטרה נמסר: "ספיר ניסני נעצרה לאחר שביהמ"ש הציא נגדה צו מעצר. נעשו מספר נסיונות לאתר אותה, גם לפני צו המעצר וגם אחרי, אולם היא הכשילה את הפעולה בכך שלא פתחה את הדלת. ביהמש הוציא צו מעצר לאחר שכל נסיונות האיתור נכשלו. מיד עם מעצרה, היא הועברה לחקירה בתחנת המשטרה בחשד לעבירה של הטרדות והפרת צו".

כזכור, בחודש אוגוסט 2020 נגזרו על ספיר ניסני מכפ"ס שלושה חודשי מאסר, לאחר שהודתה במסגרת הסדר טיעון בגרימת מות ברשלנות של אימה מירי, בת 51 במותה, ב-21 באפריל 2016. עוד גזר בית המשפט על ניסני מאסר על תנאי של שמונה חודשים למשך שלוש שנים. במאי 2018 הודתה ניסני בגרימת מוות ברשלנות של אמה. על פי עובדות כתב האישום המתוקן, ניסני התגוררה עם אימה בכפר סבא והשתיים ניהלו ויכוחים מרים בנושא הקפדה על ניקיון וסדר הבית. האם הרחיקה את כל התבלינים בבית ונעלה אותם בחדר ארונות שבחדר השינה שלה סמוך למיטתה. ביום המקרה, ביקשה ניסני לרקוח תכשיר נטורופתי ניסיוני, נכנסה לחדר השינה החשוך של אמה תוך כדי ערבוב סיר רותח של תערובת שמנים. בכדי לקחת את המפתח לארון התבלינים מבלי שהאם תרגיש, נתקלה בשואב אבק, מעדה לכיוון המיטה, איבדה אחיזה בסיר וחלק ממנו נשפך על גופה של האם. רק כעבור 20 דקות הזעיקה ניסני את מד"א. האם פונתה לבית החולים תל השומר, שם אירעה הסתבכות חריגה של פרוצדורה רפואית ולא הייתה קשורה קשר ישיר לכוויותיה, מה שבדיעבד הקל על עונשה של ניסני. האם נותרה מאושפזת עד שנפטרה ב-19 ביוני 2020, כתוצאה מכשל רב מערכתי עקב הלם זיהומי שנגרם במהלך אשפוזה על רקע כוויותיה. לאחר מספר ערעורים על עונשה החלה ניסני לרצות את עונשה בסוף יוני השנה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    תעזבו כבר את המסכנה שכנים רעים שגם כך החיים שלה לא דבש .

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר