סלע מדמון, יו"ר ועד שכונת עלייה, צילום פרטי

היסטוריה: אחרי 20 שנה יש וועד לשכונת עלייה. היו"ר: סלע מדמון

פורסם בתאריך: 12.12.21 07:18

תגידו מזל טוב ליו"ר ועד שכונת עלייה החדש, סלע מדמון, שזכה בתואר לאחר ספירת 611 קולות שנמשכה עד אחרי חצות (בין שלישי לרביעי). המשמעות ההיסטורית היא שלראשונה מזה שני עשורים, יש ועד לשכונה. לצד סלע, נבחרו גם חברי הוועד החדש: מיטל קוממי, תומר גולסה, אביעד אבנר ודוד אשר. סה"כ התמודדו בבחירות 12 מתמודדים. היו"ר החדש, בן 31, נשוי + 1,הוא יליד שכונת עלייה, בן למשפחה ותיקה בעיר. עם היוודע תוצאות הבחירות, פנה מדמון לתושבים ואמר: "מודה על התמיכה תוך תקווה לפתוח דרך חדשה בשילוב כוחות עם עיריית כפר סבא. אני רוצה להודות לתושבים על האמון והתמיכה שנתנו לנו. למדתי שלעולם לא מפסידים מלעשות טוב, גם כשהכל סמוי מן העין, העין של מעלה רואה. בעזרת השם אני שמח שנעשה הכל בצורה מכובדת, מאוחדת ותומכת. אני מאחל לנו ולשכונה בהצלחה, להתחיל דרך חדשה עם עבודה אינטנסיבית לצד שיתוף פעולה עם הוועד מול העירייה וראש העיר, שתומך בכל המהלך הזה".

מה המטרות המרכזיות שלך?
"להרים את הרוח והאחדות בשכונה, להתחיל ליצור יותר פעילויות למען התושבים כגון חוגים ואירועים למען התושבים, להחיות את השכונה, לשמור על צביון השכונה ולדאוג לכל הנושאים הרלוונטיים שיעלו ביחד עם הוועד, כגון נושא הדיור למען דור ההמשך ועוד".

הבחירות התקיימו בבית לזרוס ברחוב רמז ועל הכתר התמודדו לא פחות מ-12 מועמדים: אביעד אבנר, אברהם אלון, אלוני טוב, ברזילי כרמית, גבריאל אביב, גולסה תומר, דוד אשר, דיב חננאל, טווילי גבריאל, מדמון סלע, מיטל קוממי, שלום נתנאל צחי. חננאל דיב כיהן בעבר כיו"ר.

עו"ד דוד אריכא, יליד ותושב שכונת עלייה, שימש כיו"ר ועדת הבחירות בהתנדבות לצד שישה חברים בוועדה, והוא מספר על תהליך הבחירה, מטרות הוועד החדש ולמה דווקא עכשיו נערכו שוב בחירות בשכונה.

מעל 20 שנים שלא התקיימו בחירות לוועד השכונה, מדוע דווקא כעת?
"הסיבה העיקרית היא רצון התושבים לייצוג. תושבי עלייה הבינו שהמענה הטוב ביותר לצרכים שלהם הוא גוף מייצג שדואג לאינטרסים של התושבים".

 

מה יעמוד להערכתך לנגד עיניו של היו"ר הנבחר?
"לא מעט נושאים: תברואה, תחבורה, נושאי פינוי ובינוי שעומדים על הפרק. יש חמישה חברים בוועד המכהן, כולל היו"ר. פעילות הוועד תהיה בעיקר ייצוג תושבי השכונה אל מול מחלקות העירייה וכן מענה לצורכיהם המיידיים והעתידיים של תושבי השכונה. סמכויות הוועד תהיינה מעוגנות בתקנון אשר יקבל תוקף חוקי בהקמת עמותה ללא מטרת רווח שתכליתה היא כאמור לייצג את תושבי שכונת עליה".

אתה חושב שהתושבים יתאחדו סביב היו"ר החדש?
"אני מאמין בלב שלם שתושבי השכונה וגם המתמודדים יכבדו את התוצאות. לאסיפת הבוחרים הגיעו למעלה מ-90 אנשים והמתמודדים חתמו כולם ברצון על תצהיר לפיו כל מועמד יקבל את החוקיות והלגיטימיות של תוצאת הבוחר".

הופתעת מההיענות והשיח סביב הבחירות?
"הופתעתי מרמת ההתרגשות של התושבים, מן ההשקעה של המתמודדים ומהפרסום הרב. הרחובות הוצפו בשלטי בחירות מושקעים והפניות אל חברי הוועד רבות מאוד".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    איזה כיף לשכונה אדם ענק עם לב זהב עוזר ועושה הכל כדי לעזור
    גם לי באופ אישי עזר ….עלה והצלח איש יקר

  2. מאור אשתר

    סלע תודה על מה שאתה פועל ועושה למען שכונת עליה ולמען בני אדם בכלל.
    תמשיך בעשייה הטובה ושיהיה בהצלחה.
    אין ספק שראינו כמב אנשים צמאים לאנשים בעלי לב רחב העושים מלאכתם נאמנה ובענווה.
    ישר כח

  3. תושב

    מטרה ראשונה – בית לזרוס.
    זו עשייה נטו למען כלל תושבי השכונה ללא יוצא מן הכלל. זקנים, מבוגרים, ובעיקר, נוער!
    לא עוד תיקצוב סופגניות בחנוכה, אלא תיקצוב מלא לפעילות עשירה וענפה לכל הגילאים.
    לא עוד תיקצוב אוזני המן בפורים, אלא תיקצוב שיתן מענה לחגיגת פורים אמיתית גם לדור גיל הזהב.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר