גינת מור בכפר סבא, צילומים באדיבות התושבים

תלונות על גינת מור בהדרים: אין תאורה, אין שער

הורים בשכונת הדרים מדווחים על מחסור בתאורה בגינה שנפתחה לאחרונה ומעלים טענות גם על בעיות בטיחותיות. העירייה: "עמודי התאורה הוזמנו, הגינה עומדת בתקנים"

פורסם בתאריך: 14.12.21 09:07

תושבי שכונת הדרים המעוניינים להגיע עם ילדיהם לשהות ולשחק בגינת מור בית הבד ברח' מור, נתקלים לדבריהם בלא מעט קשיים. לטענתם, למרות שהגינה נפתחה לאחרונה, ישנם לא מעט ליקויים, חלקם, במידה ולא יטופלו בהקדם, עלולים להוות מפגעים של ממש. התושבים מדווחים כי התאורה בגינה לא קיימת עם רדת החשכה, למעט פנס רחוב שזורק אור חלש באזור הכניסה לגינה, אבל לא באזורים המרכזיים. כמו כן, אין שער כניסה אותו ניתן לסגור, כך שילדים יכולים לצאת ללא מפריע לכביש הסמוך. בנוסף, באחת המגלשות אין קירוי בפתח ממנו יוצאים לגלוש מטה, כך שילדים שעולים למעלה חשופים ועלולים ליפול ללא הגנה. עוד אומרים התושבים, כי קיבלו תשובה מהעירייה כי טרם הושלמו העבודות בגינה. "אם לטענתם לא סיימו לבנות אותה – שלא יפתחו אותה", אומרים מספר תושבים. בעירייה אומרים כי עמודי התאורה כבר הוזמנו והמקום עומד בתקנים.

פז, תושב השכונה, מספר: "בעיריית כפר סבא לא שמו לב שמחשיך בחמש. התקשרתי למוקד לפני יותר משבועיים ואמרו שזה בטיפול. לפני כחודש פתחו את הגינה, ובשעה חמש כבר אי אפשר להיות בה, כי מחשיך מוקדם ואין תאורה".

 

עוד הוא אומר: "ומה לגבי השער, האם יתקינו? איך פותחים גינה ילדים ללא שער על כביש ראשי? זו ממש סכנת נפשות. מדובר בילדים ופעוטות וחס וחלילה יכול להתרחש אסון. מדוע בכלל לפתוח גינה טרם סיומה? חשוב שיהיה שם שער, זה ממש מסוכן עם הקרבה לכביש. כשבאים עם כמה ילדים קטנים יש מצב שתוך שנייה של חוסר תשומת לב יקרה חלילה אסון".

טל, תושב נוסף, מוסיף: "צריך גם לסדר את המגלשה, היא נורא מסוכנת. ילד שעומד למעלה יכול לפול בקלות. צריך לחבר לה גגון. היא פתוחה לגמרי. כשילדים עולים למגלשה הגבוהה אין להם "גג הגנה", משהו שקיים בדרך כלל במגלשות כאלה, מין גגון פלסטיק שממשיך טיפה החוצה".

מעיריית כפר סבא נמסר: "הנושא טופל ועמודי תאורה הוזמנו זה מכבר, תאורת הרחוב תוצב בקרוב בגינה הציבורית לרווחת התושבים. מעבר לכך, גינת המשחקים מתוחזקת בהתאם להוראות מכון התקנים לרווחת הציבור הרחב".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שוקי

    העברת גן המשחקים מחטיבת הנחל שעמד מתחת לשנאי גדול של חברת חשמל שגרם לקרינה קבועה וגבוהה על הזאטוטים ששיחקו בגן לרחוב לבונה היא מבורכת.
    שם המאמר היה צריך להיות: תודה לעירייה על הפרויקט.
    ואז בפנים לחזור על התודה על הפרויקט המדהים והמבורך ואז להוסיף גם הסתיגויות כדי שהפרויקטים הבאים יהיו מוצלחים יותר.
    בהחלט יש פרטים בפרויקט שניתן לשפר. כולם קשורים לעובדה שהתושבים מכירים את השכונה יותר טוב מהעיריה ובעתיד חשוב לשפר עוד יותר את שיתוף הפעולה עם ועד השכונה.
    לועד השכונה יש רשימה שלמה של דברים שלו היו נלקחים בחשבון על ידי המתכננים בעיריה היו משפרים את התוצאה, אך עדיין חשוב קודם לברך על הפרויקט הנהדר.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר