סג"מ י' מסיים קורס כטמם מכפר סבא צילום דובר צהל

"שמח שניתנה לי הזכות": סג"מ י' מכפר סבא סיים בהצלחה קורס כטמ"ם

הוא בן 19, למד בכיתה מדעית, ויש לו אהבה גדולה לעולם התעופה. סגן ' מסכם: "כל מי שמתחבר לעולם התעופה המבצעי, זה המקום בשבילו"

פורסם בתאריך: 21.12.21 14:59

בימים האחרונים הסתיים קורס מפעילי כלי טיס מאויש מרחוק (כטמ"ם) ה-38 במספר. את הקורס סיימו בהצלחה 26 לוחמים שבמשך שישה חודשים מפרכים ואינטנסיביים הגיעו בכל יום מחדש לקצה גבול היכולת והפכו לטובים יותר בכל יום שעבר. במהלך הקורס למדו על מקצוע מפעיל הכטמ"ם וכן שמו דגש על פיתוח דמות הקצין.בין מסיימי הקורס היה גם סג"מ י', בן 19 מכפר סבא.

יצוין כי מערך הכטמ"ם הוא מערך מכריע ומוביל בחיל האוויר שפועל בכל עת ובכלל הזירות. כמו כן, חיילי המערך לקחו חלק פעיל במבצע "שומר החומות" וביצעו מגוון משימות, החל מזיהוי והפללת מטרה וכלה באיסוף חוזי, וידוא אי פגיעה בבלתימעורבים ועצירת התקיפה במקרה הצורך.

לסג"מ י' בן ה-19 שני אחים. י' מספר כי בזמנו הפנוי הוא אוהב לטייל, לצלול ולחקור את עולם התעופה. בתיכון למד בכיתה מדעית והרחיב מגמות פיזיקה ומחשבים. האהבה לעולם התעופה מגיעה בעקבות אביו שמשרת כמדריך טייסי מסוקים בבית הספר לטיס כבר 23 שנה. י' רצה להמשיך את דרכו של אביו בחיל האוויר ובחר להתגייס לתפקיד מפעיל כטמ"ם.

 

י' סיפר: "הקורס הינו קורס מרתק, כל מי שמתחבר לעולם התעופה המבצעי, זה המקום בשבילו. זה מקום שבו אתה לומד המון ומקבל כלים אדירים, שמח שניתנה לי הזכות ואני מלא ציפייה לקחת חלק במערך הכטמ"ם".

י' שיתף אותנו גם בחוויה משמעותית אותה עבר, טיסת הסולו שביצע במסגרת הקורס, בה היה אחראי על כלי טיס מאויש מרחוק לגמרי לבד: "בקורס גיליתי את המשמעות והחשיבות האדירה שיש למערך ולאנשיו, ושבזכותם אזרחי מדינת ישראל יכולים לישון בשקט בלילה בידיעה שיש מי ששומר עליהם בכל רגע נתון", הוא סיכם.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר