תמי קרני ז"ל, צילום פרטי

אבל כבד: הלכה לעולמה תמי קרני, בעבר מזכירת הפועל כפ"ס

קרני ז"ל, שהייתה דמות אהובה בעיר, נפטרה בגיל 61 לאחר שסבלה מאלצהיימר. גבי טוילי: "היא האירה את המשרד בהמון חן ואהבה. השחקנים היו לה כאחים לכל דבר"

פורסם בתאריך: 27.12.21 09:12

הקהילה הכפר סבאית באבל, עם היוודע דבר מותה של תמי קרני. מי שהייתה אחת הדמויות המוערכות והאהובות בעיר, נפטרה בלילה שבין שישי לשבת בגיל 61. קרני ז"ל, לקתה באלצהיימר, בשנים האחרונות והייתה מאושפזת בבתי אבות בשרון, כאמור, עד מותה. היא הותירה אחריה שני ילדים, לירן ועמית, הורים, ושלושה אחים. היא הובאה למנוחות במוצאי שבת בבית העלמין פרדס החיים בכפר סבא. כ-100 איש ליוו אותה בדרכה האחרונה.

ירון קרני, אחיה, סיפר בגעגוע: "לפני כ-5 שנים לקתה באלצהיימר וזה הלך והתגבר. לאחר מספר חודשים המטפלת עזבה, היא לא הסתדרה בגלל התופעות של המחלה. נאלצנו לאשפז אותה בבית אבות כמה שנים בהוד השרון ואחר כך ברמת השרון. המצב הלך והידרדר עד שהיא נפטרה. ידענו שזה אמור לקרות, אבל לא הייתה הערכה של זמן. אמרו שנתיים, אמרו שלוש שנים. בגלל שהיא הייתה צעירה יחסית, ההתקדמות של המחלה הייתה יותר מהירה. זה היה צפוי, אבל כאב זה כאב. הרבה אנשים הופתעו לשמוע שתמי נפטרה, כי לא ידעו בכלל שהיא במצב כה קשה עם אפשרות של מוות. תמי הייתה טיפוס מאוד חברותי ופופולרי, מוקד האירוע תמיד ומלאת שמחת חיים".

תמי קרני ז"ל עם הבנים לירן (מימין) ועמית צילום פרטי

שי, חברו של בנה לירן, מספר: "תמי הייתה אישה חמה, אוהבת ואהובה על כולם, אישה יפה ומהממת. תמי הייתה עבורי כמו אמא שנייה, תמיד עזרה לי בכל דבר ולעולם תישאר בליבי. אזכור אותה עד יומי האחרון. אני מלא דמעות, יהי זיכרה ברוך".

 

תמי ז"ל זכורה גם כמי שעבדה במשך שבע שנים במועדון הכדורגל הפועל כפר סבא. במועדון הירוק מספרים שהיא הייתה הדבק בין השחקנים להנהלה. גבי טוילי, ששימש מנכ״ל הפועל כפר סבא אז, מספר: "אני עדיין תחת הלם מן הבשורה האיומה על לכתה של תמי היפה, המקסימה והחכמה. עם נשמה גדולה היא האירה את המשרד בהמון חן ואהבה. השחקנים שלנו היו לה כאחים לכל דבר. לא אחת הם העבירו לי מסרים דרכה, כשנתגלעו חילוקי דעות ביני לשחקנים. אלי טביב השוהה בארצות הברית קיבל ממני לפני כמה שעות את הידיעה הקשה והביע צער רב ואת תנחומיו למשפחה האבלה. תמי הייתה אמא למופת. אני זוכר אותי מתפעל ממסירותה הבלתי נגמרת לשני הילדים שלה. אני מנצל את הבמה הזאת. להביע את השתתפותי הכנה מעומק הלב בצערם ובצער המשפחה כולה על אובדן ענק של אמא האחת והיחידה! ת.נ.צ.ב.ה.".

יהי זכרה ברוך.

מערכת צומת השרון משתתפת בצער המשפחה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר