כלב פיטבול, אילוסטרציה tiverylucky depositphotos.com

תושבת הגיעה לתקן רכב והותקפה על ידי כלב פיטבול של בעלי המוסך

בע מוסך סמוך ששמע את הצעקות עזר לשחרר את האחיזה של הכלב בעזרת ריסוס גז פלפל. הלקוחה נזקקה לטיפול רפואי ונפשי, נגד בעלי המוסך הוגש כתב אישום

פורסם בתאריך: 18.1.22 08:14

ביקור שגרתי במוסך בכפר סבא נגמר בעוגמת נפש של לקוחה שהגיעה לטפל ברכבה ב-4.1.22 במוסך ברחוב המנופים בעיר. לפי כתב האישום שהוגש לאחרונה בבית משפט השלום בכפר סבא, הנאשם, בעלי המוסך, החזיק בשני כלבים מסוכנים, אחד מהם כלב זכר מסוג פיטבול ללא רישיון כלב בתוקף וללא חיסון כלבת כנדרש בחוק. עוד הייתה ברשותו כלבה צעירה, גם היא מזן פיטבול.

לפי כתב האישום, הלקוחה ביקשה מהנאשם להיכנס למשרד, אך בעלי המקום, הנאשם, סירב, בטענה כי הכלבים במשרד. היא עמדה מחוץ למשרד וצילמה מבעד לחלון את הכלבים, אשר היו משוחררים ללא רצועה או זמם על פיהם. היא ליטפה אותם מבעד לחלון וביקשה מהנאשם לשחררם. בהמשך היא התיישבה על הרצפה והחלה ללטף את הכלב הזכר, שלפתע התנפל עליה ותקף אותה באכזריות, תוך שהוא נועץ את שיניו בחוזקה בזרוע ימין שלה, כשהוא מנענע אותה מספר דקות, בזמן שהיא זועקת מכאב, אך הכלב אינו משחרר מאחיזתו. הכלב הפיל אותה ארצה תוך שראשה הוטח מספר פעמים ברצפה. הנאשם אחז בכלב וניסה לשחרר את מלתעותיו מידה של המתלוננת. למשמע הזעקות הגיע למקום בעל מוסך סמוך, שעזר לשחרר את האחיזה בעזרת ריסוס גז פלפל לעבר הכלב.

 

 

כתוצאה מהתקיפה נזקקה המתלוננת לטיפול רפואי ממושך, אושפזה בבית החולים לשבועיים ונגרמו לה חבלות בדמות פצעי נשיכה פתוחים לאורך זרוע ימין, פצע נשיכה עמוק ועוד מספר חתכים קטנים של נשיכה. היא שוחררה להמשך טיפול רפואי עם הגבלות רפואיות מורכבות. בנוסף, היא נזקקה לטיפול נפשי וסבלה מסימפטומים דיכאוניים ופוסט טראומתיים וכן נדרשה לטיפול פלסטי.

בעל הכלבים מואשם כי החזיק כלב ללא רישיון להחזקת כלב בתוקף וללא חיסון כלבת, וכן לא דיווח לרופא וטרינר עירוני על העברת הכלב לחזקתו. כמו כן, לא נקט אמצעי זהירות מפני סכנה הכרוכה בחיה שבחזקתו ונהג בדרך רשלנית שיש בה כדי לסכן חיי אדם.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר