אוטובוס אגד. צילום מיכל פתאל
צילום אילוסטרציה מיכל פתאל

בתה של הפצועה מחפשת את האישה שתיעדה את התאונה

האם נפצעה בגלל בלימה חזקה ופתאומית של נהג האוטובוס. הבת התלוננה במשטרה. אגד בתגובה: "הנוסעת לא ישבה"

פורסם בתאריך: 18.9.17 15:27

תושבת הרצליה קרנית קמחי מחפשת את האישה שתיעדה את התאונה שבה נפצעה אמה, תושבת כפר סבא בת 69, ביום רביעי שעבר. האם נפצעה לדברי קמחי בשל בלימה חזקה ופתאומית של נהג האוטובוס בקו 561 של חברת אגד. קמחי אף הגישה תלונה במשטרה נגד הנהג.

האם עלתה על האוטובוס, הנוסע מפתח תקווה לתחנה המרכזית בכפר סבא, בשעות הבוקר, בתחנה ברחוב טשרניחובסקי בכפר סבא. קמחי מספרת שלאחר שאמה התכוונה להתיישב על המושב באוטובוס, הנהג בלם באופן פתאומי, ומעוצמת הבלימה אמה נפלה בפתח דלת האוטובוס ונחבלה בגופה. לדבריה, הנהג לא עצר והמשיך בנסיעתו, ורק כאשר הנוסעים דרשו ממנו לעצור הוא עצר וביקש מהאם לקום. הבת מספרת שאמה שברה את הרגל  ונלקחה לאחר האירוע על ידי צוות מד"א מהאוטובוס לבית החולים מאיר לקראת הצהריים ושם עברה ניתוח.

"אמא שלי היא אישה פעילה, בריאה ועצמאית לחלוטין", אומרת קמחי, "היא רצתה לעשות כמה קניות אחרונות לקראת החג ולכן עלתה על האוטובוס. היא שילמה לנהג, וכאשר הוא התחיל לנסוע, משום מה, הוא נתן ברקס פתאומי ומאוד חזק. היא פשוט עפה והגיעה עד לאזור הדלת של הנהג. הנהג המשיך לנסוע, ואנשים באוטובוס התחילו לצעוק שיעצור ושיעזור לה ורק אז הוא עצר את האוטובוס. אמא שלי מספרת שהוא צעק עליה ואמר לה 'תקומי, את יכולה לקום', וניסה להרים אותה פיזית. אחת היושבות באוטובוס תיעדה את האירוע, ואמרה לו לא לגעת בה. היושבים באוטובוס הזמינו אמבולנס וכשמד"א הגיעו הנהג לא הסכים לתת להם את הפרטים שלו".

קמחי מספרת שהאישה שתיעדה את האירוע ניגשה אל אמה וניסתה להרגיע אותה. "מי שצילמה את האירוע ניגשה אליה וניסתה להרגיע אותה. היא לקחה ממנה את מספר הטלפון ואמרה שתשלח לה את הצילומים אבך מאז לא יצרה קשר. אמא שלי עברה ניתוח באותו יום בבית החולים לאחר ששברה את הרגל ושמו לה פלטינות. אני הגשתי תלונה במשטרה נגד הנהג. להגיש עזרה לנוסע שנפצע זה דבר בסיסי. אני מאוד אודה למי שהיה על אותו אוטובוס ויכול לשלוח לי את התיעוד של מה שהיה שם. חשוב לי למצוא את אותה אישה שתיעדה את האירוע כדי להעביר את הצילומים למשטרה".

דובר אגד רון רטנר: "מהבדיקה עולה כי במהלך הנסיעה בקו 561 מפתח תקווה לכפר סבא עצר הנהג לפני מעבר חציה. הנוסעת לא ישבה במהלך הנסיעה למרות שהיו רק 3 נוסעים על האוטובוס וכתוצאה מהבלימה היא נפלה ונחבלה. נהג האוטובוס עצר מיד בהזדמנות הראשונה, בדק את מצבה והגיש לה מים ומיד אח"כ הזמין עבורה אמבולנס מד"א. האירוע דווח למשטרה כמתחייב בחוק. המשך הטיפול בנושא יעשה מול מחלקת הביטוח באגד ומול חברת הביטוח, בהתאם לכל נוהל ובהתאם לחוק. אנו מצטערים על עוגמת הנפש שנגרמה לנוסעת ומאחלים לה החלמה מהירה".

המייל של קרנית ליצירת קשר: [email protected].

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר