תהילה מימון, צילום דניאלה קונטיני

תהילה מימון התפטרה מדירקטוריון החכ"ל בכפ"ס עקב חשש לניגוד עניינים עתידי

מימון הודיעה על התפטרותה לרפי סער, לאחר שמונתה למכ"לית החכ"ל בתל מונד. סער: "התפטרותה מהווה דוגמה ומופת לכל נבחר ציבור"

פורסם בתאריך: 30.1.22 08:48

חברת מועצת העיר כפר סבא, רו"ח תהילה מימון, הודיעה על התפטרותה מחברותה בדירקטוריון החברה הכלכלית לפיתוח כפר סבא, זאת עקב רצונה להימנע ממצב של ניגוד עניינים עם כניסתה לתפקיד מנכ"לית החברה הכלכלית לפיתוח בתל מונד. יש לציין, כי מימון, החברה בקואליציה העירונית, משמשת כיו"ר ועדת הכספים העירונית. יו"ר הדירקטוריון וראש העירייה, רפי סער, הודה לה על שירותה בחברה והחמיא לה על אחריותה בצעד בו נקטה.

במכתב ששלחה מימון לסער כתבה: "אני מבקשת להודיע על התפטרותי מדירקטוריון החברה הכלכלית וזאת על מנת להימנע מאפשרות לניגוד עניינים עתידי בין תפקידי כמנכ"לית החברה הכלכלית לפיתוח תל מונד בע"מ ובין תפקידי כחברת דירקטוריון בחברה הכלכלית לפיתוח כפר סבא בע"מ. אבקש כי ההתפטרות תכנס לתוקף מיד עם כניסתי לתפקיד בחכ"ל תל מונד. חברותי בדירקטוריון החברה הכלכלית היוותה חלק משמעותי בפעילותי הציבורית ועל כן השקעתי מאמצים רבים על מנת לקדם ולהשפיע על פעילות החברה. אני מודה על הזכות שהייתה לשמש כחברה בדירקטוריון החברה".

סער אמר: "אני רוצה להודות לתהילה על הזמן שבו הייתה חלק מהעשייה של החברה הכלכלית ועל השעות הרבות שהקדישה למען תפקיד אותו ביצעה בהתנדבות מלאה, ולברך אותה על מינויה כמנכ"לית החברה הכלכלית לפיתוח תל מונד. אין ספק שהידע, הניסיון ושיתוף הפעולה הפורה בינינו ימשיכו במסגרת תפקידה כחברת מועצת העיר ויו"ר ועדת הכספים העירונית. התפטרותה מתפקידה בדירקטוריון החברה הכלכלית מהווה דוגמה ומופת לכל נבחר ציבור, המבקש להימנע מכל אפשרות של ניגוד עניינים עתידית, ולא נותר אלא לשבח אותה על הצעד האחראי בו נקטה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר