מבריקים את העיר, צילום דוברות עיריית כפר סבא

איזה בית הכי נקי בכפר סבא? פרויקט "מבריקים את העיר" יצא לדרך

התחרות במתכונת של פיילוט תקיים עד חג הפסח. הפרסים לבתים המנצחים יהיו פעילות ספורט קבוצתית, הקמת גינת ירק ועוד

פורסם בתאריך: 24.2.22 08:37

תחרות "מבריקים את העיר" יוצאת לדרך בכפר סבא. מדובר בפרויקט ביוזמת העירייה בשיתוף הציבור, שנועד להבריק את העיר לקראת חג הפסח בחודש באפריל, במסגרתו תתקיים בעיר תחרות ניקיון בבניינים ברחבי העיר שיירשמו לתחרות.

העירייה תצא תחילה בפיילוט של עשרה בניינים בתמהיל של כל אזורי העיר. ההרשמה נפתחה ב-17.2 ובמשך שבועיים מתאפשר רישום לתחרות. בפיילוט ייבחרו עשרה מבנים שיעמדו בקריטריונים. התחרות תתקיים במשך שלושה חודשים, במהלכם תבצע העירייה ביקורות פתע בבניינים הנבחרים ותדגום אותם. הביקורת הראשונה תתבצע עם תחילת התחרות, ולאחר מכן, בזמן התחרות, יתבצעו ביקורות שבועיות, בסופן יתקיים טקס הענקת תעודות בנוכחות ראש העירייה רפי סער. הבניינים שיראו את השיפור וההתמדה הגבוהים ביותר על פי החלטת השופטים, יזכו בפרסים, אשר יהיו שירותים עירוניים או פעילויות עירוניות כגון פעילות ספורט קבוצתית, השאלות בשיתופייה, הקמת גינת ירק בבניין ועוד.

אם הפיילוט יהיה מוצלח, יורחב הפרויקט בשנה הבאה. את רעיון הפעילות הגו חברי המועצה עדי לוי סקופ ודני הרוש במטרה להניע תושבים לדאוג לסדר ולניקיון בסביבה הקרובה לביתם, לצורך קידום מעורבות ותושבות אכפתית, ובדרך זו גם להשפיע על הנראות של המרחב הציבורי.

סגן ומ"מ ראש העירייה, דני הרוש, מחזיק תיק חזות העיר: "הרעיון נולד מתוך התפיסה שהשמירה על הניקיון מתחילה מהבית. אם כל אחד ידאג לשמור על הניקיון בחלקת האלוהים הקטנה שלו, הדבר יתבטא גם במרחב הציבורי הכללי וישדרג את נראות העיר עוד יותר. לתושבי כפר סבא מגיע ליהנות מסביבה נעימה ונקייה בעירם".

חברת המועצה, עו"ד עדי לוי סקופ: "אני נרגשת וגאה מאד על יציאתו לדרך של מיזם "מבריקים את כפר סבא". תושבים ותושבות שישתתפו במיזם ויתרמו לשמירת ניקיונו של המרחב הציבורי, יזכו גם לסביבה נקייה וגם להערכה רבה ולשלל פרסים ופעילויות מגבשות ומהנות!".

להרשמה לתחרות "מבריקים את העיר" היכנסו כאן


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר