הוקרה לשיטור העירוני, מימין לשמאל - נעם בן יהודה, יאיר פרץ, רפי סער, דני הרוש, יהודה אוסטרוביאק ונח חיימסון

תעודות הוקרה לאנשי השיטור העירוני שלכדו גנבי אופנוע

אנשי השיטור לכדו את הגנבים בתום מרדף שגלש גם לפארק העירוני ולאיזור התעשייה. האופנוע הוחזר לבעליו

פורסם בתאריך: 22.2.22 17:16

הוקרה לשיטור העירוני. בעקבות לכידת גנבי האופנוע באזור פארק כפר סבא לאחרונה, זכו מנהל יחידת השיטור העירוני נח חיימסון, סגנו יאיר פרץ, הפקח יהודה אוסטרוביאק והשוטר יוסף לוי בתעודת הוקרה על פעילותם הביטחונית החשובה. השוטר לוי, שלקח חלק בלכידת החשודים הוזמן לאירוע ההוקרה, אך לא יכול היה להגיע. אנשי השיטור קיבלו את התעודות בלשכת ראש העירייה, רפי סער.

ב-30.1 בשעות הצהריים המוקדמות, במהלך פעילות שגרתית של פקחי השיטור העירוני של עיריית כפר סבא, זוהה אופנוע שעליו שני רוכבים שהתנהגו בצורה חשודה. פקחי השיטור העירוני הורו לאופנוע עם החשודים עליו לעצור, וזה החל בבריחה. הפקחים החלו במרדף רכוב אחריו, שהתפתח בהמשך למרדף רגלי בתוך הפארק העירוני. סגן מנהל מחלקת השיטור העירוני יאיר פרץ, הצליח במהלך המרדף להשתלט על אחד החשודים, ולתפוס אותו, יחד עם האופנוע שהתגלה כגנוב. בזמן המרדף, כוחות משטרה הוזעקו למקום ע"י פקחי השיטור העירוני, ונעשה ניסיון לאתר את החשוד השני שנראה בורח לאזור התעשייה. בסופו של דבר הגנבים נתפסו והאופנוע הוחזר לבעליו. מדובר בתפיסה שנייה בשבועיים האחרונים, שהתאפשרה הודות למקצועיות ונחישות של פקחי השיטור העירוני של עיריית כפר סבא.

 

ראש העירייה, רפי סער, אמר: "אני מברך אתכם על לכידת החשודים. שוטרי הפיקוח העירוני המצוינים שלנו פועלים בצורה מקצועית ומחויבת לציבור. שיתוף הפעולה הפורה בין השיטור העירוני לבין משטרת ישראל הוא שמאפשר את היעילות והמקצועיות באכיפה העירונית. אני גאה ביחידת השיטור שלנו בראשות נח חיימסון, שיחד עם סגנו יאיר פרץ ואנשי היחידה כולה, עושים עבודה נהדרת בעירנו ושומרים במחויבות על ביטחונם של תושבות ותושבי העיר. בעזרת המערך המחודש וחשיבה אחרת, שמאפשרת תגובה מהירה, אתם הופכים את העיר שלנו לבטוחה. תודה".

סגן ראש העירייה ומחזיק תיק הביטחון, דני הרוש: "הצוות שהגיב לאירוע הגיב מהר ובאופן מקצועי, מתוך הבנה שהנראות והחתירה למגע הם ערך עליון. היום אנחנו מתחילים לממש את החלומות שלכם בתחום הביטחון האישי. שילוב הכוחות של גורמי השיטור, הביטחון והפיקוח העירוניים מתבצע במקצועיות רבה, תוך שמירה על הסדר הציבורי ועל הביטחון והבריאות של תושבות ותושבי העיר. אני מודה לצוותי השיטור, הביטחון והפיקוח על עבודתם החשובה בימים אלה ומעריך אותם על הישגיהם המפוארים. כל הכבוד, תמשיכו ככה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר