אילוסטרציה סכיןBrianAJackson depositphotos.com
אילוסטרציה סכיןBrianAJackson depositphotos.com

בעל תקף את אשתו פעמיים והצמיד סכין לגרונה

בשני המיקרים היה הבעל תחת השפעת אלכוהול, כתב אישום חמור הוגש נגדו לבית משפט השלום בכפר סבא

פורסם בתאריך: 27.2.22 08:27

תקיפות, איומים וסכין לגרון: כתב אישום חמור הוגש לבית משפט השלום בכפר סבא, נגד בעל שתקף את אשתו בשני מועדים שונים בדירתם בכפר סבא. כתב האישום נפרס על פני שני אישומים ובשני מועדים שונים.
לפי כתב האישום, במקרה הראשון שאירע בחודש מאי 2021, החל הבעל הנאשם להשתולל על רקע שתיית אלכוהול. הוא תפס את שתי ידיה של אשתו בחוזקה ואמר לה כי ישבור לה את הידיים. בהמשך, לקח את הטלפון הסלולרי שלה, כשהוא מאיים כי יזרוק אותה ואת הטלפון ביחד מהחלון. או אז, עיקם את ידיה, כשהוא מונע ממנה לצאת מהבית מספר פעמים, וכאשר צעקה – אחז בידיה חזק יותר. אשתו נאלצה לשקר לו, ואמרה כי היא צריכה להתפנות לשירותים, זאת בכדי לנצל את ההזדמנות, לברוח מהבית ולהזעיק עזרה. כתוצאה מהמעשים האלימים, נגרמו לה חבלות וחבורות בידיה ובכפות ידיה.

 

שרשרת האירועים האלימים לא תמה. כחצי שנה מאוחר יותר, בחודש דצמבר 2021, עפ"י כתב האישום, שוב תקף הבעל את אשתו, וגם אז על רקע שתיית אלכוהול, תוך שהוא בועט ברגלה. כתוצאה מהבעיטה, נגרמה לה חבלה בדמות שטף דם גדול ברגלה. בנוסף, הוא איים עליה, תוך שהוא לוקח סכין ומחזיק אותה צמוד לגרונה. בכך, הוא מואשם בשני סעיפים – איום ותקיפה הגורמת חבלה של ממש והוא עשוי לעמוד בפני עונש מאסר בפועל בגין מעשים אלו.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר