תאונת האופנוע בכביש 4, צילום משה גנסיא תיעוד מבצעי מדא

טרגדיה: צעיר כבן 30 נהרג בתאונה קטלנית בכביש 4

תאונה קשה בין אופנוע לרכב בכביש 4 ממורשה לכיוון צפון: למרות מאמצי ההחייאה נאלצו הצוותים הרפואיים שהוזעקו למקום לקבוע את מותו של הצעיר רוכב האופנוע

פורסם בתאריך: 28.2.22 18:56

גבר כבן 30 נהרג אחר הצהרים בתאונה קשה בין אופנוע לרכב בכביש 4, ממחלף מורשה לכיוון צפון. ממד"א נמסר כי בשעה 16:55 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על תאונת אופנוע בכביש 4 ממחלף מורשה לכיוון צפון. חובשים ופראמדיקים של מד"א ביצעו פעולות החייאה בפצוע שהיה במצב אנוש, אך למרבה הצער נאלצו לקבוע את מותו.

חובש רפואת חירום במד"א, מאור ברוך, ופראמדיק מד"א עידן שינה, סיפרו: "רוכב האופנוע שכב בשול הכביש במרחק של מספר מטרים מהאופנוע כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו".

 

 

 

ניב בוחבוט, ראש סניף איחוד הצלה תל מונד והסביבה דיווח מהזירה: "מדובר בתאונה עם מעורבות רכב מסחרי ואופנוע. בסיוע חובשים נוספים ביצענו בו פעולות החייאה בזירת האירוע ולאחר מכן למרבה הצער נקבע מותו בזירה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל".

מהמשטרה נמסר כי בוחני התנועה של משטרת ישראל במחוז מרכז פתחו בחקירת נסיבות תאונת דרכים קטלנית, תוך איסוף ממצאים מהזירה ואמצעי תיעוד.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר