זירת האירוע ברחוב ויצמן, צילום דוברות מדא

מפחיד: אדם נורה בבית קפה ברחוב ויצמן בכפר סבא

אירוע ירי חמור אירע בשעה האחרונה במרכז כפר סבא. גבר כבן 60 נפגע מהירי ופונה לבית החולים. המשטרה פתחה בסריקות בניסון למצוא את היורים

פורסם בתאריך: 1.3.22 12:47

אירוע ירי חמור אירע בשעה האחרונה במרכז כפר סבא בבית הקפה אדלה ברחוב ויצמן. מהירי נפצע אדם כבן 60. ניידות מבצעות סריקות אחר המבצע. המשטרה פתחה בחקירת אירוע הירי לעבר אדם בכפר סבא, עם קבלת דיווח במוקד 100 לפני זמן קצר, בדבר ירי ברחוב ויצמן בעיר. על פי גורמי רפואה, כתוצאה מהירי נפגע אדם באורח קל ופונה לקבלת טיפול רפואי. שוטרי תחנת כפר סבא במקום, אוספים ממצאים ומבצעים פעולות חקירה לאיתור החשודים בירי.
ממד"א נמסר, כי בשעה 11:57 התקבל דיווח במוקד 101 על גבר פצוע מאירוע אלימות ברחוב וייצמן בכפר סבא. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לגבר כבן 60 במצב קל עם פציעה חודרת.

מבית החולים מאיר נמסר: אדם בן 64 הובהל למיון מרכז רפואי מאיר עם פציעת ירי ברגלו מאירוע ירי בכפר סבא. הוא מטופל בחדר טראומה ובמצב יציב.
אחת התושבות שגרה בסביבת המקום, סיפרה: "זה מפחיד שבמרכז העיר השליו שלי בו אני גרה 35 שנה, פתאום שומעים יריות באמצע היום. ממש מפחיד. ממש במקרה לא הייתי שם, זה חתיכת אירוע, לא זוכרת דבר כזה. היו אומנם דיווחים על רימוני הלם בפיצוציות, אבל זה היה בלילה ולא בצהרי היום".

ראש העירייה רפי סער שהגיע למקום האירוע אמר: ״היום נחצו כאן כל הגבולות האדומים. מדובר במעשה טרור אזרחי לכל דבר וענין, טרור אזרחי שבוצע באמצע הרחוב, לאור יום ברחוב הומה אדם ונפגע לנו תושב חף מפשע. אני מצפה שהאירוע יטופל ביד קשה, לא נעבור על זה לסדר היום״.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר