איתי יגדל, מסיים קורס חובלים מכפר סבא, צילום דובר צהל

מכצנלסון לאח"י יפו: איתי יגדל מכפר סבא סיים בהצלחה קורס חובלים

כל בני משפחתו של איתי שרתו בחיל האוויר, והוא הראשון במשפחה שבחר במסלול הימי. "אני מאושר שניתנה לי הזכות להיפתח לעולם החדש והמעניין הזה", הוא אומר

פורסם בתאריך: 6.3.22 08:38

כבוד: בין מסיימי קורס חובלים גם תושב כפר סבא, איתי יגדל. ברביעי האחרון התקיים טקס הסיום בבסיס חיל הים שבחיפה. בטקס נכחו שר הביטחון, בני גנץ, הרמטכ"ל, רא"ל אביב כוכבי, מפקד זרוע הים, האלוף דוד סער סלמה, מפקד בה"ד זרוע הים, אל"ם תמיר שמש, קציני סגל הפיקוד הבכיר של זרוע הים ובני משפחותיהם של המסיימים.
קורס חובלים הוא קורס יוקרתי, שנמשך שנתיים וארבעה חודשים. במסגרתו עוברים המפקדים הבאים בזרוע הים הכשרה מפרכת, שבסופה עתידים לפקד בכלי השייט המתקדמים, ספינות הטילים, כלי הביטחון השוטף והצוללות, ולעמוד בחזית הלחימה הימית. הקורס מורכב משלוש מגמות: שייט, מכונה ואלקטרוניקה. עם סיומו, בוגריו מקבלים דרגות סגן, סיכת חובל, רישיון סקיפר ותואר אקדמי במדעי המדינה מטעם אוניברסיטת חיפה, אותו הם לומדים במהלך תקופת הקורס. בקורס חובלים 144 הוכשרו 36 צוערים וצוערות להיות קצינים ומפקדים בזרוע הים.

היכנסו כאן לצפות בסרטון מהטקס

איתי יגדל בן ה-21 מכפר סבא, ישרת באח"י יפו במגמת שייט. הוא למד בתיכון כצנלסון, הרחיב מגמת כדורסל, פיזיקה וכימיה, ואף שיחק כדורסל באופן מקצועי מכיתה א' עד כיתה י"ב. לאחר התיכון למד במכינת "מעיין ברוך" בגליל העליון, והקדיש זמן לפתח את התחביבים שלו – מוזיקה וכתיבה.
כל משפחתו של איתי שרתה בחיל האוויר, והוא הראשון שהתגייס לחיל הים: "לא הכרתי את העולם הזה, ואני מאושר שניתנה לי הזכות להיפתח לעולם החדש והמעניין הזה", אומר איתי.

 

על הקורס הוא מספר בעיניים בורקות: "קורס חובלים הגשים לי את כל החלומות שרציתי להגשים במסגרת השירות הצבאי. רציתי מאוד להיות מפקד, לעבוד מול אנשים, להתעסק בין היתר בטכנולוגיה ובעיקר להיות לוחם. אני מודה על הזכות ועל התפקיד המדהים והמאתגר שלי בכל יום מחדש".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר