קור, צילום אילוסטרציה iskrinka1986 depositphotos.com

תתלבשו טוב: תחזית מזג האוויר בשרון לימים הקרובים

זרם של אוויר קר מגיע לישראל מרוסיה, דרך טורקיה. מה צפוי הלילה ומחר ומתי יהיה לנו קצת יותר חם?

פורסם בתאריך: 15.3.22 11:00

מקפיא עצמות. מזה מספר ימים נמשך גל קור באזורנו, עם מערכת חורפית הכוללת בעיקר טמפרטורות נמוכות מאוד שעלולות לגרום להיווצרות קרח על הכבישים וסכנת החלקה, ועם אפשרות לשלג קל בהרים. באזור השרון צפויות הלילה 4 מעלות, כאשר בעמקים, בצפון הנגב ובמישור החוף והשפלה נמדדו כבר 2-4 מעלות בלילה ו-13-14 מעלות בשעות היום.
חזאי מטאו-טק נחום מליק, מסביר: "הגל קיצוני ולא אופייני לחודש מרץ עם ערכים חריגים, כאשר אוויר קר הגיע מרוסיה דרך טורקיה והתיישב על האזור שלנו. גל הקור החל ביום שישי והיום מגיע לשיאו עם טמפרטורות מאוד נמוכות. הגשם צפוי להיפסק סביב אחה"צ עד הערב. הלילה צפוי להיות קר מאוד באזור השרון עם טמפרטורה של 4 מעלות. מחר לא צפוי גשם, הטמפ' יעלו בין 2-3 מעלות לעומת היום, אבל עדיין יהיה קר מאוד. בחמישי צפויה עוד עליה של כ-2 מעלות , יהיה מעונן חלקית, אבל עדיין מתחת לממוצע", צופה מליק.
מה יהיה בפורים? לדברי מליק לא צפוי גשם משמעותי, אך כדאי להתלבש חם: "ייתכן ויהיו טפטופים קלים, ביום שישי ייתכן ויהיה מעט גשום. כדאי כמובן להתלבש חם וטוב, בטח עם תחפושות".

על פי השירות המטאורולוגי, היום צפויים להיות גשמים מקומיים שירדו מצפון הארץ עד לצפון הנגב וינשבו רוחות ערות. תחול ירידה קלה נוספת בטמפרטורות ומזג האוויר יוסיף להיות קר במיוחד. משעות אחר הצהריים המשקעים יתמעטו וייפסקו בהדרגה. הטמפרטורות הנמוכות צפויות להימשך עד יום רביעי וכך נקבל רצף של 6-5 ימים עם ערכים נמוכים מאוד.
מזג האוויר הצפוי: בהרצליה 5-13 מעלות, כפר סבא 4-13, רעננה 5-13, פתח תקוה וראש העין 4-13.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר