מתחם כושר בגן גלר בכפר סבא, צילום שי עזרא דניאל, באדיבות דוברות העירייה

תתלבשו ספורטיבי: מתחם כושר חדש נחנך בגן גלר

המתחם החדש הוקם בהשקעה של כ-350 אלף שקלים ובמימון מפעל הפיס, כחלק מתוכנית עירונית רב שנתית. לפני מספר חודשים עבר הגן עצמו שדרוג מקיף

פורסם בתאריך: 23.3.22 14:38

מתחם כושר חדש בגן גלר שבמרכז העיר נחנך השבוע. גם הגן עצמו עבר שדרוג מקיף לפני מספר חודשים. זאת בעלות של כ-350 אלף שקלים ובמימון מפעל הפיס. פרויקט הקמת מתחם הכושר החדיש במקום הוא חלק מתוכנית רב שנתית לשדרוג כלל המרחבים הציבוריים וגינות השעשועים ברחבי העיר, במסגרתה שודרגו בין היתר מתחם המשחקים בגן גלר, מתחם המשחקים בגן הזיכרון, גינת לבונה במזרח העיר, גינת קדושי קהיר, גינת התשעה, גינת עמוס, גינת כלנית ועוד גינות נוספות. הקמת מתחמי הכושר החדשים התבצעה באמצעות החברה הכלכלית לפיתוח כפר סבא ובשיתוף רשות הספורט העירונית ואגף חזות העיר, וכוללת בין היתר הקמת מתקן כושר פונקציונאלי.

גן גלר, על שמו של ראש העירייה המיתולוגי זאב גלר ז"ל, נמצא בין רחוב סוקולוב לבין רחוב גאולה ומשתרע על שטח נרחב של כ-5.7 דונם, וכולל גבעות דשא, מסלולי הליכה, ספסלי ישיבה ועוד, כאשר שטח המשחקים משתרע על שטח של כ-500 מ"ר ומשרת ילדים ומשפחות רבות המתגוררים באזור. הקמת מתחם הכושר מצטרפת כאמור לשדרוג מתחם מתקני המשחק במקום שבוצע בשנת 2020, וכלל בין היתר את הנגשת מתקן המשחקים המשולב, כולל מערכת ייחודית לילדות וילדים עם מוגבלויות, החלפת חצובות הנדנדות בחדשות והתקנת נדנדות נגישות לאם ולילד, חצובות עם שני מושבים לבוגרים, נדנדות לפעוטות וחצובת נדנדה המדמה ערסל, המותאמת לילדים עם צרכים מיוחדים. זאת בנוסף להתקנת ספסלים נגישים ויצירת כניסה מונגשת לאזור המשחקים, כמו גם התקנת משטח דשא סינטטי בטיחותי.

 

ראש העירייה, רפי סער: "הקמתו של מתחם מתקני הכושר החדש בגן גלר, היא חלק מתוכנית העירייה הרב שנתית לחיזוק ולהרחבת מתחמי השעשועים והכושר, וכן פיתוח השטחים הירוקים ברחבי העיר לרווחת הציבור, בהיקף חסר תקדים של כשני מיליון שקל".

סגן ראש העירייה ומחזיק תיק הספורט, אורן כהן: "כעיר שמקדמת את הספורט העממי ואורח חיים בריא הוא חלק מהערכים אותם אנו מעבירים לילדינו, החל מהגיל הרך, אני מברך על הקמתו של מתחם כושר חדש וחינמי נוסף בעיר וקורא לציבור לבוא וליהנות מהמתקנים החדישים, העומדים בכל התקנים הנדרשים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר