הענקת תעודת הוקרה למוטי גובר, צילום דוברות עיריית כפר סבא

מגיע לו: תעודת הוקרה למתנדב מוטי גובר בן ה-91

מוטי גובר מסיים בימים אלה 21 שנות התנדבות וסיוע בארגונים שונים למען הקהילה. רק בשבוע האחרון תרם מלגות לצעירים בעיר וציוד למועדונית חדשה

פורסם בתאריך: 27.3.22 17:54

טקס הוקרה ותודה מיוחד התקיים לכבודו של מוטי גובר בן ה-91, מתנדב ותיק בכפר סבא, שמסיים בימים אלה כ-21 שנות התנדבות בש.י.ל שירות ייעוץ לאזרח – מוקד סיוע – מרכז המעניק שירותי ייעוץ חינמי בנושאים שונים לתושבות ותושבי העיר.
במסגרת הטקס, שהתקיים בנוכחות ראש העירייה רפי סער ובנוכחות מנהלת אגף שירותים חברתיים-קהילתיים, רוזי נוימן, הוזמנו גם ארבעה צעירים תושבי כפר סבא שזכו לקבל מגובר מלגת לימודים בסך 3,000 שקל לכל אחד מהם.
גובר, הפעיל גם כמזכיר בקרן הסיוע לנזקקים כפר סבא כבר למעלה מ-13 שנה, ידוע כמי שפועל לילות וימים זה שנים רבות למען רווחתם של תושבות ותושבי העיר, כאשר בין היתר התנדב לאורך השנים במסגרות ועמותות שונות בכפר סבא, ביניהם במועדון השיקומי לנכי צה"ל, במשמר האזרחי, בעמותת מנוחה נכונה, בסיירת ההורים, באגודה למלחמה בסרטן, וכאמור גם בשירות ש.י.ל.
בתחילת השבוע התקיים טקס נוסף באולם הספורט רמז, בו תרם גובר ציוד למועדונית החדשה שהוקמה לקבוצת הבנות של הפועל כפר סבא בכדורעף, במתחם שהקצתה העירייה עבור פעילותן.

ראש העירייה רפי סער אמר: "ההירתמות של מוטי לסייע לכל אחד ואחת והרצון שלו לתרום ולהתנדב ראויים לציון ולהוקרה. רוח ההתנדבות וערכי הנתינה לזולת הם חלק מה-ד.נ.א הכפר סבאי, ומוטי הוא דוגמה מובהקת לכך. בשמי ובשם כל תושבות ותושבי כפר סבא, אני רוצה להודות למוטי היקר על הפעילות החשובה שלו לאורך השנים, על ההתנדבות בכל מקום בו הוא נזקק, על הנחלת ערכים של אהבת האדם והארץ ומאחל לו בריאות ואריכות ימים".

סגן ומ"מ ראש העירייה, ומחזיק תיק הרווחה, דני הרוש: "מוטי גובר היקר פועל שנים רבות למען נזקקים ותורם לזולת וממרצו לכל מי שנזקק לסיוע. אני מצדיע לו על פעילותו הארוכה למען רווחתם של תושבות ותושבי העיר ומודה לו על כל העזרה שהגיש. מוטי מהווה דוגמה ומופת לדור הצעיר שלנו ואני מאחל לו עוד שנים רבות של עשייה ברוכה והתנדבות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר