הערכת מצב בעיריית כפר סבא, צילום דוברות העירייה

המצב הביטחוני | יש לכם רישיון נשק? אתם מוזמנים לכוח העירוני החדש

בעקבות הפיגועים הרצחניים בבאר שבע ובחדרה הוחלט לנסות להקים כוח מתנדבים עירוני חדש, שייקרא 'שומר בעירי'. החלטה נוספת:פתיחת נקודת משטרה חדשה במזרח העיר

פורסם בתאריך: 29.3.22 08:46

השפעת הפיגועים הרצחניים בבאר שבע ובחדרה על כפר סבא: במסגרת הערכת מצב מיוחדת שקיים ראש העירייה רפי סער, הוחלט על הקמת כוח מתנדבים עירוני ייעודי להגברת תחושת הביטחון בעיר. בנוסף העירייה תמשיך לתגבר את נוכחות כוחות השיטור ברחבי העיר.

אתמול (שני) קיים סער הערכת מצב ביטחונית יחד עם גורמי הביטחון והמשטרה. סער הודיע כי העירייה תמשיך בתגבור כוחות השיטור העירוני ברחבי העיר ובתוך כך קרא לתושבים להגביר ערנות ולדווח בכל מקרה של חשד שעולה.

ההחלטה היא לנסות להקים כוח משימה עירוני מיוחד – 'שומר בעירי', לתגבור הסיורים הקיימים מסביב לשעון בעיר. עוד הוחלט על תגבור האבטחה הגלויה והסמויה סביב מוסדות חינוך, תחנות אוטובוסים, צמתים מרכזיים, בגבולה המזרחי של כפר סבא ובמוקדים המועדים לחיכוך, תוך נוכחות מסיבית באזורי התעשייה בעיר.

 

החלטה נוספת היא על פתיחת נקודת שיטור נוספת במזרח העיר בסמוך לשכונות יוספטל וקפלן. בנוסף, יערכו תדרוכים, חיתוכי מצב יומיים וסנכרון בין כלל הכוחות העוסקים בנושא לשמירה על ערנות ודריכות מוגברת מול כל אירוע חריג, הכל תוך פעילות מוגברת מול ראש הממשלה והשר לביטחון הפנים לסגירת החורים בגדר. סער הדגיש: "מעגלי האבטחה בעיר יורחבו למקסימום, ואני מבקש גם מכם תושבות ותושבים יקרים לגלות ערנות מוגברת. אנחנו דרוכים וערוכים. הטרור לא ינצח אותנו״.

ומי יכול להצטרף לכוח ההמתנדבים העירוני החדש? הפנייה רלוונטית לבעלי רישיון נשק בישראל בתוקף בלבד. תושבים המעוניינים להצטרף לכוח המתנדבים החדש מוזמנים לפנות לאגף הביטחוון של ‏העירייה במייל: [email protected]


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר