אילוסטרציה של אקדח, Jirkaejc depositphotos.com

מלחיץ: ילדים מגן בכפר סבא מצאו אקדח בתוך קופסה סמוך לגן

לכבוד יום המעשים הטובים יצאו הילדים והצוות לאסוף פסולת בסמוך לגן. אחת הילדות מצאה קופסה, אף אחד לא שיער מה יימצא בתוכה

פורסם בתאריך: 30.3.22 15:31

מטריד. ילדה מגן לחן בשכונה הירוקה בכפר סבא מצאה אקדח, זאת במהלך פעילות תמימה שהתבצעה בסמוך לגן כחלק מיום המעשים הטובים שצוין אתמול (ג'). במהלך הפעילות, יצאו ילדי הגן לאסוף פסולת בקרבת הגן, כאשר אחת הילדות מצאה קופסת פלסטיק סגורה בין השיחים. הגננת לקחה ממנה את הקופסה, פתחה אותה ומצאה למרבה התדהמה אקדח, כשהוא עטוף היטב. מיד היא הרחיקה את הילדים מקרבת המקום והזעיקה את המשטרה.

עם היוודע המקרה, הוציאה מחלקת החינוך של עיריית כפר סבא הודעה להורים: "במהלך היום ילדי גן לחן יצאו לפעילות איסוף פסולת בסמוך לגן, כחלק מאירועי יום המעשים הטובים. במהלך הניקיונות אחת הילדות מצאה בין השיחים קופסת פלסטיק סגורה, ובה פריט עטוף היטב וכבד. מנהלת הגן מיד לקחה את הקופסה ממנה ופתחה אותה בעצמה, היא זיהתה שמדובר בנשק מסוג אקדח, והוא עטוף. מיד הגננת הורתה לסייעות להרחיק את הילדים והזעיקה מיד משטרה".

 

בהמשך ההודעה להורים, צוין כי הילדים הקטנים לא היו מודעים לגילוי האקדח מאחר וצוות הגן מנע מהם גישה והצליח להרחיק אותם. "אנו מודים למנהלת הגן ולצוות הגן על תפקוד מעולה בקור רוח ובמקצועיות לביטחון הילדים והצוות. על מנת לשמור רוגע ולמנוע מהילדים לחשוש, הצליח צוות הגן לבודד את הילדים במיידית ולמנוע מהם לקחת חלק בהתרחשות. על כן הם לא מודעים כלל לאירוע של מציאת הנשק ע"י הילדה. הגננת תנהל שיח כללי בנוגע לחפצים חשודים, מה עושים במקרה שרואים משהו לא מוכר או שנראה מסוכן, נחזק את הצורך לפנות למבוגר כאשר הם נפגשים בחפץ חשוד וננהל שיח על מוגנות. ביטחון ילדינו הוא בראש סדר העדיפויות".

על פי ההודעה להורים, כוחות הביטחון ביצעו פעולות בשטח: "כוחות השיטור הגיעו למקום, וביצעו בשכונה סריקות נרחבות. מחר ובימים הקרובים תהיה נוכחות מוגברת של סיירי ביטחון לשם שמירה על ביטחון ובטיחות הילדים. האירוע נמצא בחקירת משטרה".

ממשטרת ישראל נמסר: "המשטרה פתחה בחקירה עם קבלת הדיווח, במסגרתה הועברו הממצאים למיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר