אילוסטרציה של אדם אזוק באזיקים, NewAfrica depositphotos.com

ה-דיג'יי בן ה-39 ברק וייס הורשע בעבירות מין בבת עשר ברשת

וייס מנוה ימין התחזה לבן 14, וגרם לקטינה לבצע בעצמה מעשים מיניים וכן לצלם את עצמה ולשלוח לו. עונשו: 52 חודשי מאסר ומתן פיצוי כספי

פורסם בתאריך: 13.4.22 07:50

4 שנים ועוד ארבעה חודשים בגין עבירות מיניות בקטינה ברשת: בית המשפט המחוזי מרכז גזר אתמול (א') 52 חודשי מאסר על ברק וייס בן ה-39 מנווה ימין, וכן עונש מאסר על תנאי ופיצוי בסך 100,000 שקלים למתלוננת, לאחר שהורשע בביצוע עבירות מין בקטינה כבת 10, אותה הכיר באמצעות חשבונות שהפעיל ברשתות החברתיות, זאת לאחר כתב אישום שהוגש כנגדו בתחילת חודש ספטמבר 2021. הפרקליטות האשימה את וייס כי במשך שבועיים הציג עצמו בכזב כבן 14 בפני הקטינה, וגרם לה לבצע בעצמה עבירות מין. עוד עולה מכתב האישום, כי לאחר גילוי מעשיו על ידי בת זוגו, תקף אותה וניסה להעלים את ההתכתבויות באמצעות מחיקת יישומון 'טיקטוק' ממכשיר הטלפון שלו.

וייס הורשע על פי הודאתו בכתב אישום מתוקן, במסגרתו הושג הסדר שקבע כי יישלח לעונש מאסר של 4 שנים ו-4 חודשים. על פי כתב האישום המתוקן, שהוגש על ידי עו"ד אוריה תוהמי מפרקליטות מחוז מרכז, ניהל וייס חשבונות ברשתות חברתיות שונות ובהן 'טיקטוק', 'אינסטגרם' ו-'ווטסאפ', באמצעותם יצר הנאשם קשר עם קטינה כבת 10, תוך שהוא מציג את עצמו בכזב בשם "ירון" ומסר לה כי הוא בן 14. במהלך תקופת ההתכתבות בין וייס לקטינה, נהג לשלוח לה מסרונים בעלי אופי מיני.

בהמשך כתב האישום מתואר, כי על אף שמסרה לו את שמה וגילה, הנחה הנאשם את הקטינה לבצע בעצמה אקטים מיניים שונים לפי הנחיותיו, וכן לצלם את עצמה ולשלוח לו סרטונים ותמונות שלה עושה כדבריו. בין היתר ביקש וייס ממנה להפשיל מכנסיה, ועוד. כמו כן, ביקש מהקטינה לשלוח לו סרטונים בהם היא מבצעת בעצמה מעשים מיניים וכן שלח לה תמונות של איבר מינו.

 

בהמשך לאמור, מצאה מי שהייתה בת זוגו של וייס באותה העת, את ההתכתבויות האמורות במכשיר הטלפון הנייד שלו, והתעמתה עמו על כך. בתגובה לכך, תפס וייס את ידה בחוזקה כך שעיקם אותה, ודחף אותה אל עבר מעקה מרפסת הבית. לאחר מכן יצא מן הדירה ומחק את היישומון 'טיקטוק' במטרה להעלים את ההתכתבויות האמורות. בגין זאת הואשם וייס בעבירה של תקיפה הגורמת חבלה של ממש בידי בן זוג.

בגין המתואר, הואשם וייס בעבירות של הטרדה מינית, גרם אינוס (ריבוי עבירות), גרם מעשה סדום בקטינה מתחת לגיל 14, מעשה מגונה בקטינה מתחת לגיל 14, גרם מעשה מגונה בקטינה מתחת לגיל 14 (ריבוי עבירות).

בא כוחו של הנאשם, עו"ד תומר סרי, אמר בהתייחסו לעונש: "מדובר בהסדר ראוי, כאשר הנאשם נעדר עבר פלילי".

כזכור, לפני קצת יותר מחצי שנה, כאמור בתחילת חודש ספטמבר שנה שעברה, הוגש כתב אישום נגד ברק וייס תושב נווה ימין בגין ביצוע עבירות אינוס, ומעשה מגונה בקטינה מתחת לגיל 14 באמצעות הרשת. המעשיים המיניים הללו נמשכו במהלך כשבועיים ובמשך שעות ארוכות של שיחות. הנאשם נעצר על ידי שוטרי תחנת כפר סבא בתאריך 26.8.21 ומעצרו הוארך מעת לעת.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר