אבי טובי ז"ל, צילום פרטי

טרגדיה גדולה: תושב כפר סבא, אבי טובי, נפל אל מותו מגשר עזריאלי במהלך עבודתו (וידיאו)

טובי ז"ל עבד בחברת המעליות כפיר והיה במקום בעבודה שגרתית. לדברי גורמים במקום דופן עליה נשען קרסה לפתע והוא נפל אל מותו. אחד מחבריו בעיר אמר: "תמיד נתן בסתר וגם היה חבר נאמן"

פורסם בתאריך: 12.4.22 09:14

טרגדיה. אבי טובי תושב כפר סבא, 47, נהרג כתוצאה מנפילה אתמול בבוקר (ב') מגשר השלום הצמוד לקניון עזריאלי בתל אביב, במהלך עבודתו. טובי, שהתגורר בשכונת גאולים בכפר סבא, עבד עשרות שנים בחברת כפיר מעליות והגיע לבצע עבודות שירות שגרתיות בתחנת רכבת השלום. קצת לפני תחילת העבודה, לפי גורם המעורה בפרטים, נשען טובי על אחת הדפנות בגשר, שקרסה, הוא נפל מטה ומת.

בחברת כפיר מעליות הוציאו הודעה אודות מותו של חברם הקרוב: "עובדים יקרים, בצער רב, הבוקר ארעה טרגדיה לעובד החברה, אבי טובי, אשר קיפח את חייו בתאונה. אבי עבד בכפיר קרוב ל-30 שנה בחברת השירות בצוות המכאני והיה חלק בלתי נפרד ממשפחת כפיר. לכל מי שמרגיש צורך לשתף, אנחנו פה בשבילכם לכל דבר שתצטרכו! הודעה על הסדרי הלוויה והשבעה תצא בנפרד. המומים, כואבים ומשתתפים בצער העמוק של המשפחה, משפחת כפיר מעליות".

חבריו הקרובים של טובי ז"ל, התקשו לעכל את בשורה המרה. גיא, אחד מחבריו, סיפר: "לא ייאמן. פשוט הזוי. שיחקנו כדורגל עד לפני כשנתיים פעמיים בשבוע. חבר טוב שלי ושל גיסי. נודע לי על זה הבוקר. הוא כפר סבאי, קצת יותר גדול ממני בגיל. היה בא אליי לקיוסק, יושבים הרבה. היה גבר, חבר, היה מצחיק, כל מה שהיית מבקש היה בא ועוזר בכל שעה. זה מוות נוראי".
רונן, חבר נוסף, אמר: " זה סיכוי של אחד למיליון. האיש הזה גדל איתי, הוא היה כמו מהדם שלי. היה לו לב טוב, איש עבודה, איש של בית, חבר לעת צרה. ילד טוב ממשפחה טובה".
שי, חברו של אבי טובי, תיאר: "שיחקנו כדורגל בתור ילדים בבית ספר ברנר, כך נוצר הקשר בינינו. היינו נפגשים בכפר סבא יושבים ומעלים זיכרונות. אזכור את הצחוק שלו, הלב הרחב שהיה לו, תמיד נתן בסתר וגם היה חבר נאמן. לא משנה מה הייתה השעה, תמיד היה מגיע. יהי זכרו ברוך".

מהמשטרה נמסר כי אתמול בבוקר התקבל דיווח על הנפילה סמוך לגשר השלום בכביש 20 בת"א. טובי ז"ל פונה לבית החולים איכילוב כשמצבו הוגדר על ידי גורמי רפואה קשה. זמן קצר לאחר מכן נקבע למרבה הצער מותו. עוד נמסר כי נסיבות האירוע נחקרות.

ממד"א נמסר כי אתמול בשעה 9:19 בבוקר התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על גבר שנפל מגשר הולכי הרגל שמחבר בין תחנת רכבת השלום לקניון עזריאלי בתל אביב. חובשי רפואת חירום רכובים על אופנועי מד"א יוסף ששון וכרמל דקל, סיפרו: "הגבר שנפל עבד על הגשר ונפל ממנו לכביש איילון. הוא שכב מחוסר הכרה ועם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד, ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלנו לבצע בו פעולות החייאה שכללו עיסויים, הנשמות ומתן תרופות, הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו במהירות לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי". בהמשך, כאמור, למרבה הצער, נקבע מותו של טובי ז"ל.

מערכת צומת השרון משתתפת בצער המשפחה.

יהי זכרו ברוך.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר