בני כברה ז"ל, צילום פרטי

אבל כבד: הלך לעולמו בני כברה, סגן ראש העירייה לשעבר

כברה כיהן בתפקידים ציבוריים במשך שנים, הוא ניהל את בית הספר הממ"ד שילה בהוד השרון. אורן כהן: "בני היה מגדלור בתוך העשייה העירונית. שנים שפעל למען הקהילה בגלוי ובסתר"

פורסם בתאריך: 12.4.22 13:24

אבידה. בני כברה, סגן ראש עיריית כפר סבא לשעבר, ואחת הדמויות הציבוריות הבולטות בעיר, הלך לעולמו ביום ראשון השבוע. כברה ז"ל היה בן 80 במותו. הוא שימש כחבר מועצה וסגן ראש העירייה במשך שנים רבות, ה"ע במשך עשרות שנים, היה יו"ר מפעל המים בכפר סבא וחבר הוועד המנהל וכן ניהל שנים רבות את בית ספר הממלכתי-דתי שילה בהוד השרון.

אורן כהן, סגן ראש העירייה, ספד לו ואמר: "בני היה מגדלור בתוך העשייה העירונית. שנים שפעל למען הקהילה – בגלוי ובסתר. בני היה מגדלור בתוך העשייה העירונית, לא ניתן היה להתעלם מנוכחותו. תמיד רדף צדק ואלו שידם לא הייתה משגת – היו לנגד עיניו. תמיד נזכור את חיוכו, קולו והנוכחות שלו. בני היה חבר מועצת עיר וסגן ראש עיר. תמיד נזכור אותו לטובה".

בעיריית כפר סבא, בה שימש חבר מועצה שנים רבות, מסרו הודעה מיוחדת על מותו שלכברה: "עיריית כפר סבא וועד עובדים משתתפים בצערם הכבד של בני משפחת כברה ושולחים תנחומים עם פטירתו של בני כברה ז"ל, חבר מועצת העיר בין השנים 1993-2008 וסגן ראש העירייה. המקום ינחם אתכם בתוך שאר אבלי ציון וירושלים ולא תוסיפו לדאבה עוד".

 

כאמור, בין תפקידיו, שימש כברה בין השנים 1990-2010 כמנהל בית הספר הממלכתי-דתי ממ"ד שילה בהוד השרון. תמר אמסלם, שבתה למדה בבית הספר, והיא עצמה הייתה בוועד הורים בתקופה בה ניהל כברה  את בית הספר, סיפרה: "קיבלתי את הידיעה המצערת על מותו מאורן כהן, סגן ראש העיר כפ"ס. בני היה אדם מיוחד ואיש חינוך מדהים, שלצערנו סיים את עבודתו עם כניסתו לפוליטיקה בכפר סבא. הוא היה משקיען ברמות, כל תלמיד ותלמידה היו עולם ומלואו". תמר הוסיפה: "אפיינו אותו הדאגה וההשקעה בכל תלמיד/ה, הוא עודד וחיזק את החלשים, בכיתה עם הבת שלי לדוגמא למד תלמיד היפראקטיבי שלא אפשרו לו לצאת לטיולים ואני התנדבתי להצטרף בעידודו של בני. אם היה קושי בלימוד, היה דואג לחבר עם תלמידים חזקים, היה מנהל מעורב מאוד עם התלמידים שלו. יהי זכרו ברוך לעד".

שאולי דור, יו"ר ההסתדרות סניף כפר סבא הוד השרון ודרום השרון, ליווה את כברה ז"ל במשך שנים רבות: "בני כברה היה מורה דרך שראה את החינוך כמעלה ראשונה ואת התלמידים לדור התרבות ואנשי העתיד של מדינת ישראל", אמר דור. "היה פורץ דרך למנהיגות אמיצה וישרה, וכל טיפול שלקח לעצמו הוא עשה זאת ביעילות רבה, ובכלל זה בני היה מהאושיות המיוחדות שדגל ברפורמות למען החברה והקהילה במדינה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר