העשבייה ברחוב דוד המלך, צילום פרטי

"מגיע לי שירות, אני משלם ארנונה": עשבייה חוסמת גישה לבית בכפר סבא

תושב העיר שמתגורר ברחוב דוד המלך מתלונן על הזנחה ארוכה של השטח הצמוד לביתו. השיא היה לקראת פסח: העשבייה הגבוהה חסמה את דרכי הגישה לבית, וגם התשובה שקיבל מהעירייה לא ממש סיפקה אותו

פורסם בתאריך: 19.4.22 07:07

תושב כפר סבא, המתגורר ברחוב דוד המלך, נתקל במכשול יוצא דופן. עשבייה גבוהה חוסמת את דרכי גישה לביתו וביציאה מהבית. לדבריו הוא פנה מספר פעמים למוקד העירוני, ובפעם האחרונה כשעשה זאת והתריע, נאמר לו כי הנושא נמצא בטיפול מחלקת רכב, וטרקטור צריך להיכנס ולנקות את השטח, אך אין כזה פנוי. עוד נאמר לו, כי הטיפול יתבצע עד 21 במאי, תשובה שבטח לא סיפקה אותו, נוכח המועד הרחוק שננקב.

התושב שסובל מהמצב, מספר: "מסביב לבית שלי יש עשבייה שסוגרת דרכי גישה לבית, היא גם סוגרת דרכי גישה לצאת מהבית. היא עלולה להביא עכברים, נחשים וכו'. פתחתי קריאות במוקד העירוני מספר פעמים ולא עשו כלום. ביום חמישי האחרון התקשרתי שוב למוקד, הביאו לי תרוץ שאין טרקטורים שיינקו ושזה יבוצע עד ה-21.5. לא מבין את התירוץ שחסר טרקטור. מצדי שיעברו עם חרמשים. לא הגיוני שאני לא יכול לצאת מהבית בגלל חסימה של עשבייה. בשביל זה אנחנו משלמים ארנונה? זה הניקיון לפסח?".

עוד טוען התושב, כי מדובר בהזנחה ארוכת טווח והיה על העירייה לטפל במטרד מבעוד מועד: "שום תירוץ לא יצדיק את העירייה. מדוע בכלל אני צריך לפתוח את קריאות השירות, הרי הצמחייה לא גדלה כאן מלפני יומיים או שבוע-שבועיים. הצמחייה התחילה הרבה לפני. מדוע מנהלי אזור לא עוברים ובודקים את הנושא ומטפלים בו בעוד מועד. זה לא תפקידי להתריע לעירייה על תהליכים שנעשים לאורך זמן. אני צריך להתריע על דברים נקודתיים שצצו לפתע ושמתי לב אליהם. העשבייה שגודלת לה בהנאה מרובה משקפת את השירות הגרוע לאזרח/תושב. קשה לי לקבל תירוצים שאין טרקטור. זאת הזנחה, אפילו הזנחה פושעת".

 

 

אותו תושב מדגיש כי חוסר הטיפול הוא עניין שבשגרה: "אני מתקשר מידי פעם לפתוח קריאות שמלוכלך פה, זה נשמע סביר? אני רוצה להישאר שפוי ולחשוב שמגיע לי עדיין שירות לתושב של ניקיון וניכוש עשבים".

מעיריית כפר סבא נמסר: "ככלל על מנת ליהנות מהשטחים הירוקים של העיר, שטחים גדולים עם עשבייה מטופלים לפני ל"ג בעומר ואחרי פסח. השטח יטופל בהקדם בהתאם לבקשת התושב ע״י טרקטור כמו בכל שנה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר