קרן גרשון חגואל (צילום פרטי) ועילאי הרסגור הנדין (צילום ליאור פילשטיינר)

מכפר סבא בראש למרצ: חברת המועצה קרן גרשון חגואל תתמודד על ראשות הרשימה

חברת המועצה מסיעתו של יוסי סדבון תתמודד על ראשות רשימת מרצ למועצת העיר בבחירות הבאות. "קידמנו נושאים רבים עבור מרצ", היא אומרת

פורסם בתאריך: 26.4.22 08:42

הצהרת כוונות. חברת מועצת העיר כפר סבא וסיעת כפר סבא בראש, עו"ד קרן גרשון חגואל, בדרכה להתמודד על ראשות רשימת מרצ למועצת העיר בבחירות המוניציפליות הבאות. אמנם הבחירות לראשות הרשימה ייערכו רק בסוף חודש פברואר שנה הבאה, אך בכוונתה של גרשון-חגואל להתחיל את הקמפיין מבעוד מועד. נכון להיום, מאייש את התפקיד הבכיר בסיעה עילאי הרסגור-הנדין, אשר מקורביו אמרו כי ככל הנראה לא יתמודד על התפקיד. מועמדת נוספת לתפקיד היו"ר היא הפעילה הציבורית קארין אוחיון פרץ, בתו של יו”ר ש”ס לשעבר וחבר המועצה בכפר סבא, שמעון פרץ.

חברת המועצה קרן גרשון חגואל, נשואה ואמא לשלושה, מכהנת כחברת מועצה מזה 3.5 שנים. היא מספרת על ההכנות לקראת ההתמודדות על ראשות הרשימה: "יש לפקוד אנשים על מנת שיצביעו עבורך, כך שתהיה להם זכות הצבעה. להתפקדות יש תקופת אכשרה של ארבעה חודשים, לכן יש להיערך מראש".

גרשון-חגואל מנתה את הישגיה במועצה: "קידמתי את המאבק על פתיחת שער תבור והנגשתו לציבור, פעלתי להגברת שקיפות בכלל ובוועדת התכנון והבנייה בפרט, תרמתי להנצחת נשים במרחב הציבורי, פעלתי וקידמתי להקמת הבית הגאה בעיר, עסקתי בנושא תחבורה ציבורית בשבת וכן קידמתי את נושא הכנסת כלים רב פעמיים לבתי הספר והצהרונים והעלאת המודעת להפסקת שימוש בפלסטיק במרחב העירוני. אנחנו קידמנו נושאים רבים עבור מרצ, או לפחות העלינו את זה לשיח הציבורי. אני מאמינה בנושאים האלה וזה היה טבעי ונוח. היה מאכזב שיושבים אנשים שם ולא מקדמים את הנושאים. מרצ אמרו שהכל היה בעבודה, שזה נחמד להגיד, אבל דברים קורים כשדוחפים אותם. אני לא ראיתי שזה קרה לבד".עוד הוסיםה לגבי הקמת הבית הגאה בעיר: "הקהילה הגאה הגיעה אליי וביקשה לקדם את הנושא של הבית הגאה, למרות שאני מהאופוזיציה".

 

 

אף על פי שטרם הכריזה באופן רשמי על התמודדותה, היא אומרת כי מדובר בעניין של זמן בלבד: "אם אני שם, אז זה עד הסוף. יש עוד כמה בדיקות שאני עושה. אני בשלבים מתקדמים להחליט סופית. ברגע שאחליט אין לי ספק שאזכה. זו החלטה כבדה שדורשת השקעה גדולה מאוד".

יו"ר מרצ במועצת העיר, עילאי הרסגור הנדין, אמר: "ארבע השנים האחרונות היו שנים בהן מרצ כפר סבא פעלה ושינתה מוסכמות כמעט בכל תחום בעיר – הפעלת שירות כפרסבוס לתחבורה בשבת, פתיחת היכל התרבות ופעילות עירונית בשבת, הקמת מרכז גאה והרחבה משמעותית של הפעילות בתחום, קידום תחבורה בת קיימא וסלילת שבילי אופניים, הובלת פרויקטים סביבתיים פורצי דרך, שיתוף פעולה יהודי ערבי, פיתוח הנגישות בעיר ועוד ועוד. ראיתי מי היה שם לצד מרצ במערכת הבחירות המוניציפלית ומי נגדה. ראיתי את הפעילות והפעילים בארבע מערכות הבחירות הארציות, בהן מרצ נאבקה על עתיד המדינה. ראיתי גם מי לא היה או הייתה שם. מרצ אינה מפלגת מדף שמשתמשים בה חברי מועצה שלא נותר להם עם מי לרוץ".
קארין אוחיון פרץ מסרה: "אין תגובה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר