נערה, צילום אילוסטרציה Kmiragaya depositphotos.com

בעל חנות בכפר סבא חשוד בביצוע מעשים מגונים בנערות להן רכש סיגריות אלקטרוניות

החשוד כבן 70, רכש את הסיגריות מחנות סמוכה לחנותו. חלק מהקורבנות חששו להתלונן מאחר והוריהן אינם יודעים כי הן מעשנות. הקורבנות הן נערות בגילאי 12-15

פורסם בתאריך: 2.5.22 13:10

היחידה המרכזית של המשטרה עצרה הבוקר תושב כפר סבא כבן 70, בחשד לביצוע מעשים מגונים במספר נערות בחנות שבבעלותו, לאחר שרכש עבורן במספר הזדמנויות סיגריות אלקטרוניות. חוקרי ימ"ר מרכז בשת"פ עם תחנת כפר סבא, ניהלו בשבועות האחרונים חקירה סמויה, שעניינה חשד לביצוע מעשים מגונים במספר נערות בגילאי 12 עד 15 על ידי תושב כפר סבא כבן 70, לאחר שרכש עבורן סיגריות אלקטרוניות מחנות לממכר מוצרי טבק הסמוכה לחנות שלו בעיר וסיפק להן את הסחורה תוך ביצוע בהן מעשים מגונים.

על פי החשד, אותן נערות בקשו מהחשוד שירכוש עבורן סיגריות מאחר ואינן יכולות לרכוש בעצמן מפאת גילן הצעיר, כאשר החשוד רכש עבורן מהחנות הסמוכה לחנות שלו וסיפק להן את הסיגריות האלקטרוניות, תוך שהוא מבצע בהן מעשים מגונים ונוגע באיברים מוצנעים בניגוד לרצונן.

 

כאמור, עם קבלת התלונה הראשונה פתחה ימ"ר מרכז בחקירה סמויה, במסגרתה הצליחה לאתר מספר קורבנות נוספים שהתביישו להגיש תלונה תחילה, ואף חששו לדווח להוריהן על הנסיבות מאחר והן מעשנות ללא ידיעתם.

בתום איסוף הראיות הנדרשות, עצרו הבוקר חוקרי הימ"ר את החשוד בחנות, לצד חיפוש נוסף בביתו על מנת לאתר חומרים נוספים הרלוונטיים לחקירה ובהתאם לצורכי החקירה תביא את החשוד מחר לדיון בבימ"ש השלום בבקשה להאריך את מעצרו.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר