תמי קצבורג נבנצל, מנהלת אגף חדשנות וקיימות עיריית כפר סבא

נבחרה מנהלת חדשה לאגף קיימות וחדשנות בעירייה

תמי קצבורג נבנצל, אשר שימשה בחודשים האחרונים כמ"מ ראש האגף, נבחרה לתפקיד באופן קבוע

פורסם בתאריך: 12.5.22 10:02

הכירו את מנהלת אגף הקיימות והחדשנות בעיריית כפר סבא. תמי קצבורג נבנצל. ועדת המכרזים העירונית בחרה בקצבורג נבנצל לתפקיד מנהלת האגף, לאחר שזו שימשה בחודשים האחרונים כמ"מ ראש אגף קיימות וחדשנות בעירייה והובילה את פעילות העירייה בתחומים אלו בחודשים האחרונים.

קצבורג נשואה ואמא לשלושה, היא בעלת שני תארים, תואר ראשון במנהל וסוציולוגיה ותואר שני במנהל עסקים, את שניהם סיימה בהצטיינות יתרה. קצבורג החלה את דרכה במגזר הציבורי לפני מספר שנים. טרם העסקתה בעירייה, עסקה קצבורג נבנצל בתחום התקשורת במספר ארגונים גדולים במגוון תפקידים ניהוליים בתחומי השרות, בתחום הפיננסי ובתוכן. קצבורג מתמחה בין היתר בתחומים אינטרדיסציפלינריים, המחברים בין עולמות תוכן שונים ובשיתופי פעולה המביאים לתוצרים חדשניים בסביבה דינאמית מרובת ממשקים.

בתפקידה באגף הקיימות והחדשנות הייתה אמונה על תחומי הליבה של חינוך לקיימות ופיתוח זיקה בין הקהילה לתחום הקיימות. היא הובילה ולקחה חלק משמעותי בפרויקטים כמו הקמת מרכז קיימות עירוני (מרכז קיפו"ד) כחלק מחזון עיר אפס פסולת להטמנה, הפקת חידון קיימות עירוני שנתי, חיזוק נושא הטבע העירוני בעיר וגינון בר קיימא, בניית תכנית הערכות עירונית למשבר האקלים ועוד.

 

ראש העירייה רפי סער: "אני מברך את תמי על היבחרה לתפקיד ראש אגף הקיימות והחדשנות בעירייה, תחום שנמצא בשנים האחרונות בנסיקה הן בחשיבותו והן בהשפעתו הרבה על חיינו. תמי, מקצוענית ושחקנית נשמה אמיתית, היא מהמומחים הטובים ביותר למדיניות בתחום הקיימות ברשויות מקומיות ולתכנון אסטרטגי- ציבורי בתחום".

תמי קצבורג נבנצל אמרה: "אני מודה לוועדת המכרזים ולראש העיר על האמון שנתנו בי. עיריית כפר סבא היא הבית שלי, ואני מתחייבת למלא את התפקיד שאני כל כך אוהבת מתוך מקצועיות ואחריות ציבורית אמיתית".

מחזיק תיק הקיימות והחדשנות, עילאי הרסגור-הנדין: "תמי קצבורג נבנצל הפכה במהלך שנותיה בעירייה לאחת מהדמויות המשפיעות ביותר בתחום הקיימות והחדשנות. הפרויקטים שניהלה במקצועיות רבה חיברו את תחום הקיימות לקהילות השונות בעיר ואפשרו לנו להגיע לקהלים רחבים ולרתום אותם למשימות העומדות בפנינו. מינוי זה מתוך שורות העירייה הוא מבחינתנו הבעת אמון עמוקה בצוות המקצועי באגף הקיימות והחדשנות, שנחשב כיום למוביל בארץ. אני מאחל לתמי הצלחה רבה בהובלת האגף ושמח על הזכות שנפלה בחלקי לעבוד איתה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר