תומר קרקו, פלאפל בכפר סבא, מיזם "אף אחד לא נשאר רעב", צילום פרטי

בחנות הפלאפל יתנו מנות גם למי שלא יכול לשלם: "אף אחד לא יישאר רעב"

לתומר קרקו שתי חנויות סלולר בעיר, ולפני כחצי שנה פתח חנות פלאפל ברחוב ויצמן. "אני מקווה שעסקים נוספים יצטרפו ליוזמה", הוא אומר, "כבר קיבלתי מספר פניות"

פורסם בתאריך: 15.5.22 08:54

אף אחד לא רעב. תומר קרקו (41) שמוכר כבעלי חנויות הסלולר מגה פון במתחם קניון G וברחוב ויצמן בכפר סבא, פתח לאחרונה חנות פלאפל ברחוב ויצמן 60. בימים אלה יצא תומר ביוזמה חברתית מיוחדת, בה הוא מתחייב שכל מי שיגיע לחנות הפלאפל שלו לא יישאר רעב, גם אם לא תהיה לו אפשרות לשלם עבור המנה. בפתח העסק נכתב: "כאן אף אחד לא רעב".

תומר קרקו, פלאפל בכפר סבא, מיזם "אף אחד לא נשאר רעב", צילום פרטי

תומר מספר: "אני בא מתחום הסלולר, לפעמים מגיע לקוח מבוגר או מישהו שאין לו מספיק כסף ואני משתדל לעזור לו, יש לי מין תקציב לתרומות. לפני חצי שנה פתחתי את חנות הפלאפל וגיליתי שיש אנשים רעבים. פעם אחת אישה מבוגרת הגיעה לקחת מנה, ושאלה אם היא יכולה לשלם מחר, אמרתי לה תיקחי ואל תשלמי בכלל, הכל בסדר. פעם אחרת קלטתי חבורה של נערים, שהחבר שלהם יושב בצד, ושאלתי אותו מה קורה, ענה לי שאין לו כסף. אמרתי בבקשה, קח מנה, הכל טוב. מבחינתי, אם החברים שלו אוכלים גם הוא יאכל".

הסיפור פורסם לראשונה בשרון פוסט. היוזמה של תומר החלה לפני כשבוע, והוא מקווה שעסקים נוספים יצטרפו אליו: "כבר פנו אליי עסקים שרוצים את המדבקה, אם זה מחנות הפיצה במתחם G, וגם קיבלתי פנייה מחנות הירקות שצמודה אלינו", מספר תומר, אני מאמין שזה טוב לכולם, גם לציבור שצריך סיוע וגם לבעלי העסקים. נדריך את המוכרים כך שהלקוח מצדו לא צריך לספק הסברים על מנת לא לגרום לאי נוחות עבורו. באוכל לא בודקים אם בן אדם צריך או לא, פשוט נותנים. בן אדם שייקח את המנה בעלות 15-20 שקלים זה מישהו שצריך, אני ממש לא בודק".

 

יש סיכון כלכלי מבחינתך כשמדובר בעסק חדש שצריך להתייצב?
"העסק הזה הוא כמו תחביב, אני אוהב את ההתעסקות עם האוכל. פרנסה זה משמים. אצלי זו מחויבות שתישאר באופן קבוע, חשוב לי להגיע למצב שאין ילד רעב".

"פלאפל של פעם פלוס": רחוב ויצמן 60 כפר סבא. שעות פתיחה: א'-ה' 9:00-20:00, ו' 9:00-15:00.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר