טורניר לזכר יגאל הלל, צילום אדיר הלל

"אסור לשכוח את אבא שלי" | טורניר מרגש נערך לזכרו של יגאל הלל ז"ל

הלל ז"ל, כדורגלן, מאמן ומנטור אהוב, נפטר לפני כשנה. "לשלב את ההנצחה עם הכדורגל זה מיוחד", אמר הבן אדיר. באירוע נתרמו כספים לעמותת מחוברים לחיים

פורסם בתאריך: 17.5.22 15:30

מרגש. אמש (ב') נערך טורניר כדורגל לזכרו של שחקן העבר יגאל הלל, אשר נפטר ממחלת הסרטן בחודש מאי לפני שנה, כשהוא בן 62 בלבד. הטורניר החל בשעה 18:00 בערב ונערך במגרש האימונים של הפועל כפר סבא, לעיני כ-300 איש ביציעים.

בנו של יגאל, אדיר בן ה-22, סיפר בהתרגשות: "אנחנו עובדים על הטורניר במשך ארבעה חודשים להנצחת זכרו, והיום סוף סוף זה יצא לפועל. אבא שלי היה איש גדול, אסור לשכוח אותו. הכדורגל היה האהבה הגדולה שלו בחיים ולשלב את ההנצחה עם הכדורגל זה מיוחד. חשוב לציין, שכל ההכנסות יועברו לעמותת מחוברים פלוס, ובנוסף, כל שחקן שלוקח חלק תורם מצדו 50 שקלים. אנחנו מקווים להנציח את זכרו של אבי בכל שנה במסגרת הטורניר".

יגאל הלל ז"ל, צילום מהפייסבוק

מי שהוביל את היוזמה לקיום האירוע לצד אדיר, הוא שון אוחנה, מפתח בחברת תוכנה, שהיה בן 16 כאשר פגש לפני מספר שנים את יגאל כמנטור, שליווה אותו לאורך נקודות מפתח בחיים. לאחר פטירתו של יגאל, העלה שון את הרעיון להנצחתו בדמות טורניר כדורגל שכל הכנסותיו יועברו לעמותת מחוברים פלוס.

טורניר לזכר יגאל הלל, צילום אדיר הלל

בטורניר השתתפו שש קבוצות, ביניהן קבוצת אמני ישראל, וכן נכחו גם שחקני העבר אלי אוחנה ולירן שטראובר, לצד שחקני הפועל כפ"ס לשעבר אדיר שמיר, עופר נוסובסקי, רפי אטינגר ואלי פוס. את האירוע כיבדו בנוכחותם ראש עיריית כפר סבא, רפי סער, וסגנו אורן כהן.

 

 

במסגרת הטורניר נערך משחק ראווה בין נבחרת האמנים לנבחרת ישראל בכדורגל לקטועי רגליים. נבחרת האמנים כללה, בין היתר, את הסטנדאפיסט אמירם טובים, הדוגמן בר ברימר, השחקן אימרי ביטון, והזמר והשחקן והדוגמן דין מירושניקוב. כל ההכנסות מהאירוע נתרמו לעמותת 'מחוברים פלוס', אשר הוקמה ב-2015 למען חולים במחלת הסרטן בגילאי 20-35. העמותה מאגדת בתוכה חולים מכל רחבי הארץ ומטרתה העיקרית הינה לחבר את החולים מקבוצת גיל זו עם פעילויות החיים התוססים והמהנים, שנעצרו והשתנו בעקבות הסרטן. העמותה הוקמה מתוך הבנה כי גם לקבוצת הבוגרים יש צורך ואף מגיע לצאת לימי כיף, לפעילויות מהנות ומאתגרות, על מנת להשתחרר ולו במעט, משגרת הטיפולים הקשה. מחוברים פלוס מקיימת מספר פעילויות מרכזיות כגון ליווי אישי המתבצע ע״י מדריכים, קבוצות תמיכה, סדנאות, טיולים והרצאות.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר