סגן ש' מכפר סבא, מצטיינת מפקד חטיבה 474

על הגבול עם סוריה: סגן ש' מכפר סבא מצטיינת חטיבת הגולן והחרמון

היא שירתה כמש"קית מודיעין בחטיבת הקומנדו, הייתה קצינת מודיעין בחטמ״ר בנימין, ועל תפקידה הנוכחי בגבול הצפוני היא אומרת: "זו חוויה משמעותית, יוצא לי לקחת חלק במשימות ובמבצעים גדולים"

פורסם בתאריך: 25.5.22 08:40

כבוד: הכירו את מצטיינת מפקד חטיבה 474, סגן ש׳ מכפר סבא. בשבוע החולף, 17.5, התקיים טקס מצטייני מפקד חטיבה 474, אל"מ אחסאן דקסה. בין המצטיינים נבחרה קצינה באגף המודיעין בחטיבת הגולן והחרמון (474), סגן ש׳ מכפר סבא.

ש׳ התגייסה באוגוסט 2018 לאחר שנה במכינת העמק. שירתה כמש״קית מודיעין בחטיבת הקומנדו ולאחר כשנה יצאה לקצונה. לאחר ההשלמה שירתה כקצינת מודיעין בחטמ״ר בנימין והיום משרתת בתפקידה בחטיבה מזה כ-8 חודשים.

 

בתפקידה כיום פועלת ש׳ בהובלת האירועים מבצעיים בגזרה בהיבט המודיעיני ואחראית על הפעילויות המיוחדות שקורות במרחב. ש' מספרת על השרות כקצינת מודיעין בגבול סוריה: "זו חוויה משמעותית, יוצא לי לקחת חלק במשימות ובמבצעים גדולים שמשפיעים ומביאים לתוצאות חשובות וחיוביות בהיבט המבצעי-מודיעיני. התפקיד שלנו ייחודי וחשוב ובכל שלב ביום אני מרגישה שאני תורמת ועושה משהו משמעותי בהגנה על ביטחון תושבי הגזרה. אני נהנית מהעשייה והתפקיד והן מהמפקדים והאנשים בחטיבה".

ש׳ מקבלת את ההצטיינות בשל מסירותה ועבודתה הטובה בתפקיד, ובזכות הירתמותה לסייע בכל מה שצריך. ש׳ מספרת כי היא חווה את התרומה הגדולה


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר