הרב יואל ימיני

בית חב"ד בכפר סבא מזמין אתכם לחגוג ביחד, ובחינם

דתיים וחילונים, נזקקים ואלה שלא, מוזמנים לסדרי ראש השנה שמקיים בית חב”ד בעיר

פורסם בתאריך: 20.9.17 06:36

כמו בכל ערב ראש השנה ב־30 השנים האחרונות, תתקיים גם הערב סעודת החג המסורתית של בית חב”ד בכפר סבא, בשעה 20:00, בבית חב"ד שברחוב רוטשילד 54 בעיר. סדר ראש השנה נוסף יתקיים בשכונת יוספטל.

הסעודה פתוחה לציבור הרחב, דתיים וחילונים, נזקקים ואלו שלא, ואינה כרוכה בתשלום. היא מתאימה לכל מי שמחפש את אווירת החג עם השירים והשמחה המלווים את החג ומזוהים מאוד עם קהילת חב”ד. הסעודה תתקיים עם כל סימני החג כמובן, כולל רימונים, תמרים כשלמנה ראשונה ושנייה יוגשו דגים ועופות, ועוד שלל מאכלים נהדרים, והכל כיד המלך.

שולחן סדר ראש השנה בבית חב"ד בכפר סבא בשנה שעברה

את הערב ינחה הרב יואל ימיני, מנכ”ל מוסדות חב”ד בכפר סבא ויו”ר עמותת אש”ל בכפר, עם כל משפחתו. ימיני, במקביל למאמצי ארגון ארוחת החג, ממשיך יחד עם מנהל העמותה הרב יעקב מזרחי בעבודתו באש”ל בכפר, עמותה התורמת מנות לנזקקים לאורך כל השנה. בקשות לתרומות ממשיכות להגיע כל העת והרב נחוש שלא תישאר משפחה אחת ללא אפשרות לעשות את החג כהלכתו ובשמחה.

הרב יעקב מזרחי

הרב יעקב מזרחי

"כשאני מקבל טלפון מאדם שזקוק לעזרה ואני יכול לסייע זה מחמם את הלב והוא נפתח, הכל בזכות המתנדבים והתורמים”, אומר הרב ימיני, “בהזדמנות זו אני רוצה להודות לכל מי שתורם ועוזר, חילונים ודתיים, נשמות שפשוט רוצות לעזור אחד לשני. בלעדיהם זה לא היה אפשרי. אני רוצה להודות להם על פתיחת הלב, זה מרשים אותי כל פעם מחדש".

כדי להירשם לארוחות החג, או אם ברצונכם לתרום יש להתקשר לטלפון 09-7680050 או לרב יעקב מזרחי בטלפון 052-7080500.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר