ילדים משחיתים את דגל ישראל בפארק כפר סבא, צילום פרטי

אירוע חמור בפארק: תלמידים מג'לג'וליה תלשו, ירקו, קרעו ודרכו על דגל ישראל

תושבת העיר תיעדה את האירוע החמור. ראש מועצת ג'לג'וליה התנצל על האירוע, רפי סער פנה אליו וביקש לפעול בקרב תלמידי והורי בית הספר כדי שמקרה כזה לא יישנה

פורסם בתאריך: 26.5.22 07:07

עדכון אחרון: 26.5.22 17:43

מבזה. אתמול בבוקר (ד') נצפתה חבורת ילדים במדי בית ספר, על פי עדויות של תושבים שנכחו במקום מאחד היישובים ערבים בסביבה, כשהם מבזים את דגל ישראל, קורעים, דורכים ויורקים עליו לאור יום ולעיני עוברים ושבים. בעקבות האירוע, לאחר שהתברר כי מדובר בתלמידי בית ספר מג'לג'וליה, פנה ראש העירייה רפי סער במכתב אל ראש מועצת ג'לג'וליה דרוויש ראבי ודרש ממנו לטפל במקרה. תחת הכותרת "מעשה חמור ביותר ולא ניתן לעבור עליו לסדר היום", כתב סער לראבי: "לצערי הרב, נודע לי כי בביקור  של בית ספרך "אפאק" בפארק כפר סבא, תלמידי בית הספר קרעו וביזו את דגל ישראל. מעשה זה הוא חמור ביותר ולא ניתן לעבור עליו לסדר היום. מעשה זה מגביר את המחלוקות המפלגות אותנו ומהווה קרקע פורייה לתחושות פחד, חרדה ודעות קדומות בקרב שני הצדדים".

מאז האירוע אתמול הספיק ראש ראבי להתנצל בפני רה"ע כפר סבא. רפי סער בירך על כך, אך ביקש את התערבותו הדחופה: "אני מברך על ההתנצלות שלך ושל מנהלת בית הספר שהובאה לידיעתי, אבל אני מבקש בנוסף את התערבותך בקרב כלל תלמידי  והורי בית הספר בפרט, ובקרב קהילת ג'לג'וליה בכלל. אני מבקש שתפעל בקרב התלמידים והוריהם על מנת שנלמד ממקרה חמור זה ומקרים מסוג זה לא יישנו בעתיד".

אחת התושבות שנקרתה לפארק, לא האמינה למראה עיניה ותיעדה את האירוע החמור. בפוסט שהעלתה לרשת כתבה: "בזמן טיול בוקר עם הילדים בפארק כפר סבא נחרדתי לראות ילדיי בית ספר ערבי שבאו "להנות" בפארק תולשים את אחד מדגלי ישראל אשר היו תלויים יורקים עליו דורכים וקורעים עצוב לראות שפה בכפר סבא מרגיש כמו בשטחים ושזה מה שילדיי צריכים לראות…יאמר לזכות הנהלת הפארק שפנו אל האחראיים עליהם במהירות".

לצומת השרון סיפרה מזועזעת: "הייתה שם פעילות של בית ספר ערבי, סביב 10-11 בבוקר. אני לא יודעת מאיזה יישוב. ראיתי והזדעזעתי, הם טיפסו על הגדר, תלשו את הדגל. הם צעקו לעברנו. הם נראים תלמידים מכיתה ג'-ד'. הייתי בשוק, לא האמנתי. איך יכול להיות שבכפר סבא דבר כזה קורה? לא משהו שהייתי מצפה לו שיקרה ועוד במרכז העיר. זה מטריד, זה מרגיש שמזלזלים בך בתור היותך יהודי. להוריד את הדגל, לדרוך ולקרוע אותו – אותי זה מטריד. אני לא יודעת מה נעשה עם זה אחרי כן".

התושבת העירנית אף פנתה לאבטחת הפארק: "דיברתי עם האבטחה של פארק כפר סבא באותו רגע ואמרו לי שהנושא מוכר וידוע והם מטפלים בעניין. הם פנו לאחראים על התלמידים. אני מניחה שיש שם מצלמות אבטחה, כי יש מתחם קפיצה של טרמפולינות בסמוך. אני לא יודעת איפה היו המורים שלהם באותו רגע".

 

כאמור, התושבת העלתה פוסט אודות האירוע לרשת החברתית, שם הגיב לה עוזר ראש העירייה, עו"ד דניאל אוטמזגין: "הנושא מוכר והועבר לגורמי הביטחון והנהלת הפארק. הנושא יתוחקר ויטופל בצורה מקיפה ומהירה".

דיווחת למשטרת ישראל על האירוע?

"לא דיווחתי למשטרה, בכל זאת יש פה ילדים ולא חשבתי שהמשטרה תתעסק עם זה".

יצוין כי תושבים נוספים שיתפו את הסרטון.

תגובת עיריית כפר סבא תובא כשתתקבל.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

13 תגובות
  1. יהודה

    אולי צרכים לתארגן ולא לתת להים לכנס לערים שלנו ולא לבתה חולים ולא לבטוח לאומי ולא להעסיק אותם מה שנהיה בארץ זוועה

  2. פרנק ברבי

    אירוע חמור בפארק: תלמידים מג'לג'וליה תלשו, ירקו, קרעו ודרכו על דגל ישראל על ראש העיר לפעול לאלו שלא מהעיר לשלם על חניה מלא מה שאני רואה שכבר הפארק ששיך לכפר סבא נהיה פארק ששיך לערבים מבחוץ כולל העובדים שעושים כשלהם רפי סער שהפארק שיש לתושבי כפר סבא

  3. אייל

    עד שלא יהיה חוק שמגרש את המשפחות של כל מי שמבזה את סמלי המדינה זה לא ייפסק

  4. אוהד

    מגיל קטן מלמדים אותם שנאה לעם היהודי ושאנחנו כובשים!
    תודה רבה לגיס החמישי שעושה עבודתו נאמנה מקום המדינה.
    ולמערכת החינוך ולשאשא ביטון

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    זאת רק ההתחלה עם הידוק חבוק הדוב של לפיד ובני. ן"אובר תשלומי כתחליף רק בכדי שהם .לפיד ובני ימשיכו לשבת על כורסת עור הצבי..נגיע עם הדור הזה שבכדי לצאת מהביית להיצטייד בכלי נשק.קר או חם ולצאת בזוגות

  6. עוש

    זה לא חמור… הם לא רוצים אותנו (היהודים) כאן וטוב שהם מראים את זה… זה משקף המון ערבים וכך מחנכים אותם.
    כדאי שנתעורר כי כבר דיי מאוחר

  7. צוריאל

    כבר ויתרנו להם על המדינה יאהבלים מה.ניתקעתם עם הדגל תניפו אתו באלסקה. אם אין שם ערבים

  8. עומרי

    לצלם אותם ולשלול מהם כניסה לפארק לצמיתות חיות שיבלו בפארק בעזה

  9. Hr

    לתת להם עונשים שבהם יש ללמוד לקח ניקיון הפארק במשך תקופה ארוכה . כתיבת חיבורים על כך שמתנצלים על אשר עשו וכו… לא לעבור על כך לסדר היום , לא די בכך שראש עירית גלגוליה מתנצל.

  10. זחוגיהו

    מי שמעדיף דגל חמאס שישכח מביטוח לאומי ,ויגורש לתוניס או סוריה.שם הוא יעריך את ישראל.לשלוח את התלמידים לסיור בערביסטאן המהוללת שלהם.בשכונת נאצר במצריים.שיריחו את השתינה של הגמלים.וישארו שם.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר