אור הניגמן נחמן ז"ל, שנהרגה בתאונה בכביש 5, צילום פרטי

הלב נשבר: אור הניגמן נחמן ז"ל בת ה-32 היא ההרוגה בתאונה הקטלנית בכביש 5

הניגמן ז"ל נפצעה אנושות בשבוע שעבר. רבים התפללו לשלומה אך למרבה הצער היא נפטרה ביום ראשון. "מי היה מאמין שיום אחד אעמוד ליד קברך וכמעט אפול, כאשר אני צופה בגופך נטמן באדמה", ספדה לה אחותה

פורסם בתאריך: 30.5.22 12:06

הלב נשבר. אור הניגמן נחמן מהוד השרון היא ההרוגה בתאונת הדרכים הקטלנית שאירעה ביום חמישי בכביש 5. אתמול (ראשון) נקבע מותה בבית החולים בילינסון בפתח תקוה. אור ז"ל הייתה בת 32 במותה, והותירה אחריה בעל וילד צעיר, וקהילה שלמה שהתקשתה לקבל את רוע הגזירה. הלווייתה נערכה אתמול ב-18:30 בבית עלמין נווה הדר בהוד השרון. כ-2,000 איש ליוו אותה בדרכה האחרונה.

נדב, תושב הוד השרון, שהכיר את אור מילדות, סיפר בעצב רב: "כל העיר באבל, כל בתי הכנסת התפללו להחלמתה, מדברים עליה בכל פינה בעיר. אני זוכר אותה ילדה חייכנית, אוהבת אדם, נכונה לכל עזרה לזולת, והילדה הכי יפה בגן".

יום למחרת התאונה, ביום שישי האחרון, הוא עוד ביקש להתפלל לשלומה: "ילדה אהובה שלנו. הולך לבית כנסת להתפלל שתצאי מזה. ילדה יפה תחזרי, מאמין בך. תילחמי, אלוהים שלי, תהיה שם בשבילה. מתחנן. תפילות כל מי שיכול. כל בתי הכנסת בהוד השרון עצרו וביקשו להתפלל על אור בת ורדה הניגמן. אשרי העם. ואשרי העיר שעוטפת. ממעמקים קראתיך השם".

מאיה, אחותה של אור ז"ל, כתבה בכאב: "אוי, אהבה שלי, תאומת הנפש שלי, אחותי האהובה הנצחית. איך אפשר לסכם חיים שלמים שמתנפצים להם בבת אחת? מהיום בו נולדת הפכנו למשפחה. כמה חוויות עברנו בחיינו, תמיד זו לצד זו, בטוב, ברע, בשמחה, בנורא מכל וברגעים קטנים-גדולים של אושר, תמיד נמצאות האחת לשנייה כעוגן, מתמודדות מול אתגרי החיים. מהרגעים בהם היינו רוקדות לצלילי ספר הג'ונגל, רצות סביב שולחן הסלון אחת אחרי השנייה כאילו היה זה המשחק הכי מופלא שיש, מתמרמרות על ארטיק מטרה שלא טעים, עושות יחד "פלה פלה" באמבטיה ומטיילות בכל הארץ עם ההורים. אפילו בצבא זכינו לחוות האחת את השנייה קצת. זכינו, לגדול יחד ולהיות אחיות-חברות הכי טובות בעולם כולו. היינו מתפרקות יחד בטרגדיות ושמחות הכי בעולם בשמחות הכי גדולות שלנו. כמה דמיינו איך נעמוד תחת חופה כאימהות בחתונה של ארבלי וארילול עוד 20 שנים מעכשיו לפחות. אז דמיינו, תכננו, רצינו. אך הגורל אכזר. מי היה מאמין שיום אחד אעמוד ליד קברך וכמעט אפול, כאשר אני צופה בגופך נטמן באדמה. הכביש הנורא לוקח לנו את הכי טובים ואהובים. אורי שלי, קרן אור שמאירה את כל מי שסביב, אני אוהבת אותך! אני יודעת שאת כאן איתנו ותמיד תהיי. אוהבת אותך אורי שלי. לנצח. אחותך".

 

 

פז, חברתה של אור, ספדה לה: "היפה והטהורה. האור והאושר. הגוף והנשמה שלי כואבים והמומים. הלב והראש לא מעכלים את האסון הנוראי והאובדן הלא הגיוני הזה שלך. ילדת הטוב ושמחת החיים, האופטימיות, החיוך והצחוק המתוק. אני אוהבת אותך כל כך, מאז 1995 ולנצח אורצ'ו שלח, ילדת אהבה. תודה שהיית בחיי. ת.נ.צ.ב.ה".

באחת מקבוצות הפייסבוק הגדולות בהוד השרון ספדו לאור: "פורום הוד השרון שלנו משתתף בצער משפחת הניגמן היקרה על מותה הטראגי והבלתי נתפס של אור הניגמן הצעירה והיפה שהייתה מעורבת בתאונת דרכים. הוד השרון איבדה את אחת הנשים היקרות והמקסימות של העיר. יהי זכרה ברוך".

אור הניגמן נחמן נפצעה אנושות בתאונה בכביש 5 סמוך למחלף התקווה ביום חמישי אחה"צ. מהמשטרה נמסר אז, כי בוחני התנועה במרחב שרון עיכבו לחקירה נהג משאית תושב הצפון בחשד לגרימת התאונה הקטלנית. על פי החשד, המשאית פגעה ברכב שנסע לפניה וכתוצאה מכך נגרמה תאונת שרשרת בה היו מעורבים כלי רכב נוספים. נהגת רכב נוספת נפצעה באורח קשה ו-8 נוסעים נוספים נפצעו באורח קל.  זאב טפר, חובש בכיר באיחוד הצלה, מסר: "מדובר בתאונה עם מעורבות כלי רכב ומשאית. בסיוע חובשים נוספים הענקנו סיוע בזירה וביצענו החייאה על פצועה אנוש שחולצה מרכבה ע"י צוותי כיבוי". יוסי אקלר חובש נוסף באיחוד הצלה, סיפר: "לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו בזירה לפצועה אנוש, לגבר ואשה שנפצעו קשה, ולשמונה נפגעים קל הם פונו לבתי החולים. עומסי תנועה נוצרו עקב אופי התאונה".

מערכת צומת השרון משתתפת בצער המשפחה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר