נעדר אוריאל נופך, צילום באדיבות המשפחה

יצא לשיט לקפריסין ויוון ונעלם: דאגה גדולה לגורלו של אוריאל נופך

אוריאל בן ה-33 יצא באמצע מאי לשיט של מנו ספנות ומאז נעלם. אימו טובה: "ארבעה שבועות לא קיבלנו ממנו לצערי כל אות חיים"

פורסם בתאריך: 14.6.22 11:03

חוששים לחייו. אוריאל נופך, תושב כפר סבא, בן 33, נעדר מזה כחודש ומשפחתו חוששת לחייו. נופך יצא ב-15.5 לשיט מישראל לכיוון קפריסין ויוון, מנמל חיפה ללימסול ולרודוס, אך מאז אותו תאריך נעלמו עקבותיו. אימו, טובה, ראתה אותו יום לפני תחילת המסע שלו ומאז, כאמור, לא נודע דבר אודותיו.

האם סיפרה ל-'צומת השרון' בדאגה: "כרגע אין חדש, המשטרה עדיין חוקרת, מקווה שאולי מחר יהיה מידע נוסף עליו, אם נקבל מהמשטרה. בכל ארבעת השבועות שהוא נעדר לא קיבלנו ממנו כל אות חיים, שום דבר לצערי. אנחנו בהחלט חוששים לחייו. אין לנו כרגע מידע נוסף. אני יודעת להגיד שהוא יצא לשיט שלא במסגרת עבודה. ב-14 במאי, יום לפני תחילת השיט, עוד הספקתי לראות אותו".

 

לפני מספר ימים, בניסיון להפיץ את דבר היעדרותו ובמטרה להתחקות אחר עקבותיו, הותיאה משפחתו של אוריאל הודעה ברשת בה נכתב: "מחפשים את אוריאל נופך. אוריאל שלנו נעדר כבר יותר משבועיים ואנו מחפשים אותו. נא עזרו והפיצו את ההודעה כמה שיותר. אוריאל יצא ב-15.5 מנמל חיפה לשיט של חברת מנו ספנות ללימסול ולרודוס, ומאז נעלמו עקבותיו. המשטרה חוקרת את העניין, וגם אנחנו במשפחה מנסים להגיע לכל מידע שיעזור. תיאורו: בן 33, גובהו 1.90, תמונתו מצורפת להודעה זו. כל היודע דבר שיכול לעזור, מתבקש לפנות אלינו לטלפון 053-4958379.

מהמשטרה נמסר: "המשטרה פתחה בחקירה עם קבלת הדיווח, תוך ביצוע סריקות ואיסוף ממצאים באוניה, בשתוף האינטרפול. חוקרי המשטרה נמצאים בקשר צמוד עם המשפחה ומטעמי צנעת הפרט לא נוכל להרחיב מעבר לכך".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר