אמבולנס צילום דוברות מד"א
אמבולנס צילום דוברות מד"א

בסוף השבוע בכפר סבא: בן 18 נפגע בתאונה, ילדה נמשתה מבריכה ופונתה במצב בינוני

הנער נפגע מרכב כאשר רכב על אופניים חשמליים ברחוב ויצמן פינת המעפילים. הילדה נמשתה מבריכה ציבורית לאחר שהחלה לטבוע

פורסם בתאריך: 18.6.22 20:37

שני אירועים היו בסוף השבוע בכפר סבא: אתמול נפגע קשה נער בן 18 מרכב כאשר רכב על אופניים חשמליים. היום נמשתה מהמים ילדה בת 10 כאשר החלה לטבוע בבריכה ציבורית בכפר סבא. מבית החולים בילינסון נמסר הערב (מוצ"ש)כי מצבו כעת מוגדר קל.

אתמול נמסר מדוברות מד"א: בשעה 17:21 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על רוכב אופניים חשמליים שנפגע מרכב ברחוב המעפילים פינת ויצמן בכפר סבא. חובשים ופראמדיקים של מד"א פינו לבית החולים בילינסון צעיר כבן 18 במצב קשה עם חבלת ראש כשהוא מורדם ומונשם.

 

הפראמדיקים של מד"א, יונס חאג' יחיא ואוהד ביין, סיפרו: "רוכב האופניים החשמליים שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלת ראש קשה. הכנסנו אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ, הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים, מתן תרופות והנשמה ופינינו אותו במצב קשה להמשך טיפול בבית חולים". כאמור הערב הוגדר מצבו קל.

מהמשטרה נמסר כי עוכב לחקירה תושב טייבה בן 18 בחשד למעורבות בתאונת דרכים זו בכפר סבא.

אירוע נוסף שהקפיץ צוותי רפואה היה היום. ממד"א נמסר: בשעה 14:41 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון, על ילדה שנמשתה מהמים לאחר שהחלה לטבוע בבריכה ציבורית בכפר סבא (קאנטרי גלי השרון). חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול ופינו לבית החולים מאיר ילדה כבת 10 במצב בינוני, בהכרה, עם קוצר נשימה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר