אישה אילוסטרציה, צילום Svershinsky depositphotos.com

תושב כפר סבא נאשם שניהל רשת להבאת נשים מחו"ל למטרת זנות

רותם הולצמן בן ה-52 שכנע נשים ממקומות שונים בעולם להגיע בארץ ולעבוד בזנות, לחלק מהן שכר דירות באיזור. הוא ננאשם גם בעבירות סמים

פורסם בתאריך: 29.6.22 08:33

פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) הגישה לבית משפט המחוזי בעיר, כתב אישום נגד רותם הולצמן, תושב כפר סבא בן 52, בגין עבירות זנות, סרסרות, סמים ועוד, זאת לאחר שניהל רשת להבאת נשים מחו"ל למטרת זנות במשך שנה החל מחודש מאי 2021 ועד 28.5.22.

מהמתואר מכתב האישום, עולה כי הנאשם איתר נשים מרחבי העולם, פנה אליהן בשם בדוי באמצעות ה-"ווטסאפ" ושכנע אותן להגיע לארץ למטרת עבודה בזנות. בנוסף, ציין הנאשם כי על מנת למקסם את האווירה הוא מחפש נשים שמשתמשות בסמים, והוסיף כי במידת הצורך ילמד אותן כיצד להשתמש בסמים. לאחר שהנשים הביעו את הסכמתן, הנאשם רכש להן כרטיסי טיסה וסייע להן לעבור את הגבול לעיתים תוך שהוא מסתייע באחרים על מנת להבריחן לגבולות מדינת ישראל. בגין כל אישה שהגיעה ארצה ועסקה בזנות, העביר למסייעיו עמלה בסך של בין 1,000-1,500 שקלים. כמו כן, ביקש הנאשם מהנשים להצטלם עם אותם מסייעים ולהעלות תמונות אלו לרשתות החברתיות, כל זאת על מנת להונות את רשויות ההגירה שיאפשרו את כניסתן ארצה.

במהלך שהות הנשים בארץ, הוא הכין את סידור העבודה, דאג לאספקת ציוד, הסיע אותן אל בית הלקוח וגבה בתחילת המפגש דמי אתנן מכל לקוח בעלות של 280-350 דולר לכל שעת עבודה. במקרים מסוימים, במעמד הפגישה, הנאשם סחר בסמים מסוכנים ומכר ללקוחות מנות סם מסוכן מסוג קוקאין, בכמות שאינה ידועה במדויק, בסכום של כ-500 שקלים עבור מנת סם. עוד לפי כתב האישום, כחלק מניהול העסק, הנאשם שכר 2 דירות בבית מלון "השרון" בהרצליה והשכיר בשכירות משנה את הדירות לנשים שהגיעו ארצה על מנת לעבוד בזנות.

 

 

לנאשם יוחסו ארבע עבירות של גרימה לאדם לעזוב את מדינתו לשם עיסוק בזנות, שתי עבירות של ניסיון לגרימה לאדם לעזוב את מדינתו לשם עיסוק בזנות, סרסרות, פרסום שירותי זנות של בגיר, פרסום של הצעה לעיסוק בזנות, החזקת סמים שלא לצריכה עצמית וכן סחר בסמים מסוכנים.

רותם הולצמן נעצר ב-28.5.22 ומעצרו הוארך מעת לעת בהחלטות בית משפט השלום בתל אביב עד ה-19.6. עפ"י בקשת המעצר עד תום ההליכים שהוגשה במקביל לכתב האישום, הולצמן שמר לרוב על זכות השתיקה במהלך החקירות, אך בתשאולים מוקלטים, הודה בעבירות המיוחסות לו, תוך שנתן פירוט של תאריכים ושמות הנשים, הודה שסחר בסמים, הודה בתפעול העסק, אישר התכתבויות עם המתלוננות ולבסוף "תמחר" את העבירות בענישה של 4-7 שנים בעסקת טיעון. עוד מסר בתשאול, כי היו נשים נוספות בארץ, שכבר עזבו. לאיש עבר פלילי כתוצאה משתי הרשעות קודמות בגין עבירות של סרסרות בנסיבות מחמירות.

בבקשת המעצר צוין: "… המשיב פעל בצורה של מידור והסתרה, החליף את זהות הנשים המועסקות בזנות בתדירות גבוהה, עשה שימוש בטלפונים מבצעיים, תוך הצגתו בפני הנשים והלקוחות בשם שונה".

התיק נחקר על ידי ימ"ר ת"א במשטרת ישראל.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר