תאונה סמוך לניר אליהו, צילום משטרת ישראל
תאונה סמוך לניר אליהו, צילום משטרת ישראל

בוקר קשה: צעיר בן 20 נהרג בתאונת דרכים בכביש 5504

בתאונה הקטלנית סמוך לניר אליהו בין משאית ושני רכבים נפצע קשה נוסע מהרכב הפרטי. נהג המשאית עוכב לחקירה

פורסם בתאריך: 24.6.22 09:18

בוקר קשה: צעיר בן 20 נהרג סמוך לשעה שבע בבוקר בתאונה בכביש 5504 סמוך לניר אליהו. בתאונה הייתה מעורבת משאית, הצעיר נהג ברכב פרטי. המשטרה עיכבה לחקירה את נהג המשאית, תושב הצפון, בחשד למעורבות בתאונת הדרכים הקטלנית.

בוחני התנועה של מרחב שרון חוקרים את נסיבות התאונה. נוסע נוסף שהיה ברכב הפרטי פונה במצב קשה לבית החולים בילינסון בפתח תקוה. נהג המשאית, תושב הצפון בן 40 נפצע באורח קל ופונה לקבלת טיפול במרכז הרפואי מאיר בכפר סבא. בוחני התנועה של משטרת ישראל הגיעו לזירה ואוספים ממצאים.

ממד"א נמסר: בשעה 06:48 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון, על תאונה בין משאית לשני כלי רכב, בכביש 5504 סמוך לניר אליהו. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על נהג רכב כבן 20 ללא סימני חיים וקובעים את מותו, ומעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח בילינסון נוסע מהרכב, גבר כבן 30 במצב קשה, בהכרה מעורפלת עם חבלה רב מערכתית.

 

חובשי רפואת חרום על אופנועי מד"א, אילת אליהו ומתן גידה, סיפרו: "כשהגענו ראינו על הכביש משאית ושני כלי רכב, באחד הרכבים שהיה מעוך נלכדו הנהג ונוסע שישב לצידו, הנהג, צעיר כבן 20, היה מחוסר הכרה, עם חבלה רב מערכתית קשה, הוא היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו. הנוסע, גבר כבן 30, היה בהכרה מעורפלת, עם חבלה רב מערכתית, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים תוך חילוצו מהרכב, ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה. לנהג המשאית, גבר כבן 50, הענקנו טיפול ראשוני במקום ופינינו אותו להמשך בדיקות כשמצבו קל. מהרכב השלישי לא היו נפגעים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר