גיורא בלטר ז"ל, נהרג בתאונת אופנוע
גיורא בלטר ז"ל, נהרג בתאונת אופנוע

אסון כבד: גיורא בלטר מכפר סבא נהרג בתאונת אופנוע בתאילנד

אחיו של גיורא ז"ל אמר:"אנחנו עדיין לא מעכלים את האסון הזה שנפל עלינו". גיסו, ציבי שפרינגר: "איש יקר ואהוב, איבר נגדע מגופנו עם לכתו. לא נשכח אותו"

פורסם בתאריך: 29.6.22 13:28

אסון כבד: גיורא בלטר מכפר סבא, נהרג בתחילת השבוע בתאונת אופנוע במהלך חופשה משפחתית בתאילנד, שם חגג עם ילדיו את חופשת השחרור שלהם מהצבא, כל זאת יומיים לפני שמלאו לו 52. אימו, מרים, כתבה בעצב: "היום הלך לנו גיורא בתאונת אופנוע בתאילנד. הלב מתפוצץ, לא יכולה להאמין שגם לנו זה קרה. אנחנו צריכים לחשוב שהוא מת שמח".

אחיו של גיורא, דב, התקשה לקבל את הבשורה המרה ואמר: "אח שלי היקר, גיורא, אני מתגעגע. אנחנו עדיין לא מעכלים את האסון הזה שנפל עלינו". גיסו של גיורא ז"ל, ציבי שפרינגר, אמר: "איך שהגורל מתעתע בנו ומתאכזר. אתמול, בתאונת אופנוע בתאילנד, נהרג חתני היקר והאהוב, גיורא. עם אשתו האהובה וילדיו חגג חופשה של חופש, טוהר ושחרור. איש יקר ואהוב, איבר נגדע מגופנו עם לכתו. לא נשכח אותו. יהי זכרו ברוך".

בלטר, פסיכותרפיסט ועו"ס, נשוי ואב לשניים, הותיר אחריו אישה וילדים, ושני הורים – מרים ואברהם. הוא ניהל קליניקה טיפולית ברחוב תל חי בכפר סבא, בה התמקד בטיפול רגשי בגברים באמצע החיים וטיפול בזוגות.

 

טלי מולנר, חברת מועצת העיר נתניה, עיר מגורי הוריו של גיורא ז"ל, שיתפה עת נודעה הבשורה הקשה: "מתעוררים לבוקר קשה עם ידיעה המרסקת את הלב. גיורא, בנם של מרים ואברהם בלטר המקסימים נהרג בתאונת אופנוע בעת בילוי משפחתי בתיאלנד. איזה עולם אכזר! דווקא גיורא ודווקא למשפחה המהממת שכל חייה תמיד עשו רק טוב לכולם. מרים ואברהם הורים גאים שתמיד סיפרו בגאווה על גיורא בלטר ז"ל, היו גאים בכל צעד שלו, במשפחה שהקים, בקריירה המוצלחת שלו, והבוקר אנחנו שומעים כי גיורא נהרג. לא נתפס! מרים ואברהם היקרים, אין מילים שיוכלו לנחם על האבדה הגדולה. כולנו אתכם, והלוואי ותצליחו להיות מעט חזקים, כולנו מחבקים ואוהבים ומשתתפים בצערכם. יהי זכרך ברוך, גיורא בלטר".

ממשרד החוץ נמסר: "משרד החוץ, באמצעות המחלקה לישראלים בחו"ל ושגרירות ישראל בתאילנד, עומדים בקשר עם המשפחה מרגע הגעת הבשורה המרה על התאונה ועל מותו של גיורא בלטר. בסיוע משרד החוץ צפוי ארונו של גיורא להגיע לארץ בימים הקרובים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר