זירת הדריסה של השוטר ממשטרת כפר סבא בצומת רעננה, צילום דוברות המשטרה
זירת הדריסה של השוטר ממשטרת כפר סבא בצומת רעננה, צילום דוברות המשטרה

נער מרמאללה דרס למוות שוטר מתחנת כפר סבא: נלכד לאחר מרדף וחשוד ברצח

החשוד בן ה-17 הגיע במהירות ברכב גנוב מכיוון דרום, ופגע פגיעה קטלנית בשוטר שהיה במחסום. הוא ניסה להימלט רגלית אך נלכד במרדף בסיוע מסוק משטרתי

פורסם בתאריך: 17.7.22 08:34

נער בן 17 מרמאללה חשוד שרצח הלילה בדריסה שוטר מתחנת משטרת כפר סבא בצומת רעננה, במהלך הימלטות ממחסום משטרה כאשר נהג ברכב גנוב. החשוד, שהגיע בנסיעה מהירה בכביש 4 מכיוון דרום,  עצר את הרכב במרחק מה מהמחסום וניסה להימלט רגלית אך נלכד על ידי שוטרים שפתחו במרדף אחריו ובסריקות בסיוע מסוק משטרתי.

היכנסו כאן וצפו בזירת האירוע

היכנסו כאן וצפו בדברי מפקד תחנת כפר סבא, סנ"צ שרון מנור

האירוע הקשה היה בערך בשעה 02:00 בלילה. החשוד הגיע במהירות ברכב גנוב למחסום משטרה, לא עצר והמשיך בנסיעה מהירה במהלכה פגע פגיעה קטלנית בשוטר שהיה בתפקיד במחסום. מדוברות מד"א נמסר: הלילה בשעה 02:19 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על שוטר שנפגע מרכב בכביש 4 סמוך לצומת רעננה דרום. חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותו של גבר בן 29. פראמדיק מד"א, אביב סולומון, סיפר: "השוטר שסבל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד היה מחוסר הכרה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

 

כאמור החשוד נעצר צפונית לזירה לאחר שנמלט רגלית מהמקום, הוא מוגדר כחשוד ברצח. הרכב נגנב מאיזור גוש דן זמן קצר לפני כן. בהערכת מצב בזירה, הנחה מפקד המחוז, ניצב אבי ביטון, כי את החקיֹרה תנהל היחידה המיוחדת ללוחמה בפשיעה במרחב שרון בשת"פ יחידת הבוחנים של מחוז מרכז. מהמשטרה נמסר כי ההודעה המרה נמסרה למשטרה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר