תקיפת צ' בכפר סבא, סרטון מצלמות אבטחה
תקיפת צ' בכפר סבא, סרטון מצלמות אבטחה

אדם עם תסמונת דאון הותקף באכזריות. נועה קירל שמכירה את הקורבן: "לא האמנתי למה שראיתי" | צפו

אירוע מזעזע בחנות שכונתית בכפר סבא: צביקה סודרי בן ה-41 שלוקה בתסמונת דאון הותקף באכזריות על ידי אדם אחר בעוד בעלי החנות מנסה להגן עליו. התוקף עוכב לחקירה

פורסם בתאריך: 18.7.22 11:47

תקיפה של חסר ישע. צביקה סודרי, בן 41 מכפר סבא שלוקה בתסמונת דאון, הותקף באלימות מזעזעת ביום חמישי האחרון במכולת שכונתית בעיר. מצלמות האבטחה במקום קלטו את התוקף מכה נמרצות את צ' תוך כדי שהוא גם נוגח בו, בעוד בעלי המכולת מנסה לעצור את התוקף. לדברי אחותו של צביקה, ליאורה, ילד שנכח במקום החל לתקוף מילולית ולהקניט את אחיה. לאחר שהאחרון ביקש ממנו לחדול, הילד קרא לבן משפחה, וזה תקף נמרצות את צביקה חסר האונים. בעקבות תלונה שהוגשה במשטרה, התוקף אותר ביום שבת, עוכב לחקירה ושוחרר בתנאים מגבילים.

צביקה סודרי, צילום באדיבות המשפחה

צביקה סודרי, צילום באדיבות המשפחה

ליאורה שיתפה למחרת האירוע את תמונתו של אחיה, תוך שהיא פונה לתוקף: "זה צבירה המלך. היום עבר טראומה נוראית, תקף אותו חלאה. אז לך התוקף, אנחנו כבר יודעים מי אתה, תקפת בחור חסר ישע ובקרוב נפרסם את שמך ותמונתך, כדי שכל עם ישראל יראה איזה חלאה אתה. בע"ה תקבל את עונשך".

בהמשך היום שיתפה ליאורה פרטים אודות המקרה החמור: "צביקה שלנו עם תסמונת דאון אתמול נכנס למכולת בכפר סבא וילד אחד לעג לו, צביקה נפגע והתעצבן וביקש ממנו להפסיק. אותו הילד קרא לאחד מבני משפחתו ובחוסר לב ובלי רגש תקף אותו ופיצץ אותו במכות עם אגרופים בפרצוף ובעיטות בגוף. המוכר שהתערב להגנת צביקה כי הוא מכיר אותו מזה שנים, הותקף גם הוא. פשוט לא יאומן שככה אנשים מתנהגים בימינו, במיוחד לבן אדם עם צרכים מיוחדים".

גם הזמרת היוצרת הפופולרית נועה קירל, לה היכרות עם צביקה סודרי, לא נותרה אדישה לאירוע התקיפה, כשהיא משתפת את עוקביה הרבים באינסטגרם: “לא להאמין שדברים כאלה קורים. במקרה הזה זה גם צביקה שלנו, שאני והמשפחה שלי מארחים כבר כמה שנים בימי שישי. לא האמנתי למה שראיתי ולא יכולתי לדמיין את הפחד שלו בסיטואציה הזאת בכלל. איך אפשר להרים יד על אדם עם צרכים מיוחדים? איך?”

 

האירוע החמור עורר הדים בכפר סבא. אתי בוים, יו"ר הנהגת ההורים העירונית, לה היכרות רבת שנים עם צביקה, אמרה: "מאז שראיתי את סרטון מצלמת האבטחה אני לא מצליחה להירגע. צביקה אדם מקסים. כתושבת שכונת סביוני הכפר לשעבר יש לי היכרות רבת שנים איתו. הקהילה תמיד קיבלה ועטפה אותו. ילדי השכונה חיבקו אותו, ומועדון הכדורסל שילב ואימץ אותו. הוא מעולם לא פגע באיש. עד שמגיע בן בליעל ובאבחה אחת מרים יד על חסר ישע, הורס ברגע את כל ההכלה שנבנתה משך שנים. אין בכפר סבא מקום לאלימות ואנו נוקיע את הבריונים מכאן".

תקיפת צ' בכפר סבא מתוך סרטון מצלמות אבטחה

תקיפת צביקה סודרי בכפר סבא, התוקף בחולצה שחורה, בעלי החנות בכחול מנסה לגונןן על צביקה מתוך סרטון מצלמות אבטחה

בינתיים, התוקף עוכב לחקירה ושוחרר בתנאים מגבילים, כפי שעדכנה משטרת ישראל: "המשטרה עיכבה לחקירה תושב כפר סבא בחשד לפגיעה בחסר ישע. חוקרי תחנת המשטרה בכפר סבא פתחו במהלך סוף השבוע בחקירה עם קבלת תלונה בגין חשד לתקיפת חסר ישע במכולת בעיר. במהלך החקירה, אותר ועוכב לחקירה החשוד במעשה, תושב העיר בשנות ה-30 לחייו, ובסיומה שוחרר למעצר בית בתנאים ממגבילים החקירה נמשכת".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר