שנהב אופיר מנהלת מחלקת גיל הרך בעיריית כפר סבא
שנהב אופיר מנהלת מחלקת גיל הרך בעיריית כפר סבא

שנהב אופיר תנהל את המחלקה החדשה לגיל הרך בעירייה

אופיר נבחרה לתפקיד על ידי ועדת המכרזים. מאחוריה ניסיון של 12 שנים בניהול גני ילדים, מעונות וצהרונים. "אבצע את תפקידי מתוך אהבה אדירה ומקצועיות", אמרה

פורסם בתאריך: 25.7.22 08:13

לראשונה אי פעם, מונתה מנהלת חדשה למחלקת הגיל הרך בעיריית כפר סבא. שנהב אופיר נבחרה למנהלת מחלקת גיל הרך – לידה עד שלוש – החדשה בעירייה.  אופיר היא תושבת העיר ונבחרה לאחר שנמצאה כמתאימה ביותר במכרז העירוני על ידי ועדת המכרזים.

לאחר בחירתה אמרה: "תחום החינוך תמיד בער בנפשי. אני מודה לוועדת המכרזים ולראש העיר רפי סער על הבעת האמון בי ומתחייבת לבצע את תפקידי מתוך אהבה אדירה ומקצועיות״.

לאופיר ניסיון של כתריסר שנים בניהול גני ילדים, מעונות וצהרונים, היא בוגרת תואר ראשון לחינוך יצירתי במסגרת תכנית מצוינות של משרד החינוך – סמינר הקיבוצים, בהתמחות בהוראה לגיל הרך ועבור כיתות א-ב בשילוב אומנויות, דרמה, תנועה, אמנות, מוזיקה ותיאטרון. כיום משמשת כמרצה בקורס להכשרת גננות בגנים פרטיים במכללת לוינסקי.

לאורך חייה המקצועיים, עסקה בניהול והדרכת צוותים של מטפלות וגננות, הייתה אחראית על חינוך ויצירת הפעלות לילדים רבים תוך שהיא אמונה על הקשר עם הוריהם. תפקידה האחרון משנת 2017 היה מנהלת מעון ילדים. בין השנים 2015-2017 שימשה אופיר כרכזת צהרונים, האחראית על כ-50 צהרונים ובהם כ- 100 נשות צוות, בהיבט גיוס וניהול המשאב האנושי ניהול משאבי עובדות והייתה אמונה על פיתוח הדרכות, השתלמויות וימי עיון. בין 2012-2014 שימשה כמנהלת פרויקטים חינוכיים "יוצרים חינוך" תוך ריכוז אדמיניסטרטיבי של הגן.

 

ראש העירייה רפי סער: "אני מברך את שנהב אופיר על היבחרה לתפקיד מנהלת מחלקת הגיל הרך החדשה בעירייה, תחום שהמודעות אליו נמצאת בעליה משמעותית בשנים האחרונות. אנו מכירים בכפר סבא בצורך בהגדלת המשאבים החינוכיים לגילאים הקריטיים הללו בכדי למקסם את הפוטנציאל האנושי והתועלות הכלכליות הנלוות לו בטווח הארוך. בשם עובדי העירייה כולם ותושבי העיר, אני מאחל לשנהב המון בהצלחה בתפקידה החדש".

מנהלת אגף החינוך בעירייה, אסנת חכמון: "בהצלחה רבה לשנהב שתוביל את תחום החינוך הגיל הרך בעיר להישגים חדשים. שנהב מצטרפת לצוות הפועל במסירות ומתוך תחושת שליחות אמיתית, בהתאם למדיניות אותה אנו מובילים, המעמידה את חינוך ילדות וילדי העיר בראש סדר העדיפות העירוני".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר