מימין ליהיא לפיד, ליאורה סודרי, גלית ספיר בעלת משתלת ספיר וצביקה סודרי צילום פרטי
מימין ליהיא לפיד, ליאורה סודרי, גלית ספיר בעלת משתלת ספיר וצביקה סודרי צילום פרטי

הסרטון שזעזע את המדינה: מאות הגיעו לערב תמיכה בצביקה סודרי

בעלי עסקים תרמו כיבוד, ומאות אנשים, בהם רפי סער וליהיא לפיד הגיעו לחבק את צביקה סודרי, הסובל מתסמונת דאון, שהוכה נמרצות על ידי תושב העיר

פורסם בתאריך: 26.7.22 18:02

מחבקים את צביקה. אמש (ב') נערך אירוע שהוגדר כערב תמיכה ואהבה עבור צביקה סודרי, תושב כפר סבא (41) שמתמודד עם תסמונת דאון. הערב שנערך במשתלת ספיר בעיר, הוגדר ככזה שנועד לחבק ולתמוך בסודרי, שחווה תקיפה אלימה לאחרונה במכולת בכפ"ס. רעיית ראש הממשלה, ליהיא לפיד, ראש העירייה רפי סער וכן מאות אנשים, מהעיר ובכלל, הגיעו לתמוך בצביקה.

ליאורה, אחותו של צביקה, סיפרה על ערב מרגש: "היה אירוע גדול עם קרוב ל-300 איש. הגיעו המון הורים עם ילדים מיוחדים, ליהיא לפיד הפתיעה ונאמה. היא כתבה לי בפייסבוק אחרי ששמעה על המקרה, דיברנו בטלפון והזמנתי אותה. לפני שבוע היא הגיעה לבקר אותנו בבית המשפחה. אישה מקסימה, יש לה בת עם צרכים מיוחדים, לא הכרתי אותה לפני כן. גם ח"כ שירלי פינטו התקשרה אליי. בעלי עסקים מכפר סבא תרמו לנו מגשי פיצה, חנויות ירקות שלחו פירות חתוכים. הגיעו אנשים מבאר שבע, חיפה, אשקלון, תל מונד, שרק שמעו על המקרה ובכלל לא מכירים את אחי".

הסרטון שזעזע את הרשת: קריאה להחרים את העסק של האדם שתקף את צביקה סודרי

ליאורה מתארת, כי גייסה את כל כוחותיה לארגן את הערב, תוך כדי שהיא מלווה את צביקה מקרוב מאז האירוע האלים: "הייתי חייבת לחזק את אחי. כמה שהוא חייך באירוע, בלילות הוא לא ישן, נכנס לחרדות, צורח. לא משנה מה היה באותו אירוע קשה, אין הצדקה למכות כאלה ואלימות כזו, אני כבר לא יכולה לראות יותר את סרטון ההקלטה שתיעד את האלימות".

ליהיא לפיד, רעיית ראש הממשלה, שכאמור, נכחה באירוע שיתפה אמש: "באמצע הנאומים, צביקה אמר לאמא שלו : ״למה את בוכה אמא? אל תבכי". צביקה סודרי, בחור עם תסמונת דאון, הוכה לפני שבוע באכזריות סתם ככה. בלי סיבה. הערב ערכו לכבודו אירוע, לחזק אותו ואת משפחתו, אירוע שבו הייתה המון אהבה, הקיפו אותו תושבים רבים בכפר סבא וחיזקו. ואז אמא שלו בכתה. והוא רק רצה שהיא תחייך. הרבה דמעות היו שם. של צער וכאב על שעוד קורים מקרים כאלו, ושל שמחה על זה שיש הרבה יותר אנשים טובים מאנשים רעים. אור קטן מנצח חושך גדול. והערב היה אור גדול"."

 

רפי סער אמר: "התרגשתי להגיע יחד עם רעייתי מיטל לערב התמיכה בצביקה סודרי היקר שלנו. שמחתי לפגוש בערב הזה גם את רעיית ראש הממשלה והסופרת המוכשרת ליהיא לפיד, שהגיעה לבקר אותנו ברגישות, באכפתיות ובאנושיות שכל כך מאפיינים אותה ועל כך תודתנו. אני רוצה להודות לגלית וגבי ספיר על היוזמה ולכל המשתתפים האהובים מכל חלקי העיר. התשובה של כפר סבא לאירוע החמור הזה היא חיזוק, תמיכה וחיבוק ענק לצביקה".

כזכור, באירוע שנקלט במצלמות אבטחה, הותקף לאחרונה צביקה סודרי ע"י אדם בחנות מכולת שכונתית בכפר סבא.  בסרטון שדלף לרשת תועד התוקף במצלמות האבטחה מכה נמרצות את סודרי. האיש עוכב לחקירה לאחר מכן ושוחרר בתנאים מגבילים. שמו של התוקף וזהותו לא פורסמו רשמית, אולם ברשתות החברתיות התפרסמו קריאות רבות, שפשטו כמו אש בשדה קוצים, להחרים את העסק המוכר שבבעלותו.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר