הדר גולדין ז"ל, צילום באדיבות המשפחה
הדר גולדין ז"ל, צילום באדיבות המשפחה

צועדים איתם: משפחת גולדין תקיים השבוע צעדת מחאה מכפר סבא לעזה

במשפחה קוראים לציבור להצטרף לצעדה שתתנהל במקטעים. צור גולדין, אחיו של הדר ז"ל: "אנחנו מרגישים שמדינת ישראל כבר ויתרה על המאמצים להילחם על אח שלי"

פורסם בתאריך: 28.7.22 08:40

עדכון אחרון: 1.8.22 16:55

צועדים לעזה להחזיר את הדר גולדין והבנים. בימים רביעי ושישי השבוע (3-5 באוגוסט) תתקיים צעדת ענק לציון שמונה שנים "להפקרתם" של הבנים והלוחמים אורון שאול, הדר גולדין ואברה מנגיסטו על ידי מדינת ישראל, בשבי ארגון הטרור חמאס. כך הגדירו זאת במשפחת גולדין, שיוזמת את הצעדה, שתצא מכפר סבא עד לגדר בעזה בקריאה לממשלת ישראל להחזיר את הבנים הביתה.

הצעדה תצא מגן הזיכרון בכפר סבא בשעה 9:00 בבוקר ותמשיך לאורך רחוב ויצמן מערבה עד לרחוב טשרניחובסקי, שם יפנו הצועדים ימינה ויתחברו לכביש 4 לכיוון דרום. במסגרת הצעדה, צפויים שינויים בהסדרי התנועה, בהיערכות של משטרת ישראל. ציר ויצמן הראשי ייחסם לתנועת רכבים, כאשר החסימות ייפתחו וייסגרו בהתאם לקצב הליכת הצועדים, כשצפי הסיום הוא 11:00.

לקראת הצעדה, פורסם ברשתות החברתיות סרטון של צור גולדין, אחיו של הדר גולדין שקורא לציבור כולו להגיע ולצעוד יחד עם משפחתו: "זאת פנייה לכל מי ששומע ורואה ואכפת לו – לי קוראים צור גולדין, אני האח התאום של הדר גולדין, קצין מצטיין בסיירת גבעתי שיצא לחזית להילחם על כולנו לפני 8 שנים במבצע "צוק איתן" והוא נחטף והוא עדיין לא כאן. שבוע הבא אני הולך לצאת לצעדה מהבית של ההורים שלי בכפר סבא עד לגדר של עזה, אני מזמין את כולכם להצטרף אליי".

צור גולדין ביטא את מה שמרגישה משפחתו לאורך שמונה שנים: "אנחנו מרגישים שמדינת ישראל כבר ויתרה על המאמצים להילחם על אח שלי, אף אחד לא נלחם עליו כבר 8 שנים. כל המחבלים כבר שוחררו מהכלא, כל העסקאות כבר נעשו עם חמאס. חמאס מקבל כל מה שהוא רוצה, קיבל מה שהוא רוצה, ולא נעשתה אפילו פעולה אחת של הממשלה כדי להביא את אח שלי הביתה. אנחנו כבר הגענו למסקנה שכולם החליטו כבר לוותר עליו ואנחנו קוראים לאזרחים שעדיין אכפת להם לבוא ולהצטרף אלינו"

אחיו של הדר גולדין קורא לסולידריות: "אנחנו הולכים לצאת לשלושה ימים של צעדה. בואו תראו לנו מה זה ציונות, מה זו רעות ומה זו ערבות הדדית ונראה את כולנו בשיא תפארתנו וכוחנו. הגיע הזמן שנפסיק להתבייש להילחם על חיילים. הגיע הזמן שנילחם על אח שלי".

אביהם של הדר ז"ל וצור, שמחה גולדין, אמר: "זה לא עניין של ימין ושמאל, היציאה והחזרה מהקרב של בנינו היא סוגיה ערכית ממדרגה ראשונה".

על פי לוח הזמנים של הצעדה כפי שפורסם, הצעדה תצא מבית משפחת גולדין בכפר סבא עד לראשון לציון, ביום השני תגיע לניצנים וביום שלישי והאחרון תיחתם הצעדה בעזה. להלן הלו"ז המלא: יום 1, יום רביעי 3.8, הצעדה תצא בשעה 09:00 מבית משפחת גולדין בכפ"ס, עד סמוך ל-"קניון שער ראשון" בראשל"צ. סיום משוער 16:30-17:00. ביום ה-2, חמישי, יציאה ב-8:00 משער "קניון שער ראשון" בראשל"צ עד לניצנים, וביום ה-3, יום שישי, מניצנים לעזה עם יציאה ב-8:00 וסיום משוער  ב-3:00-14:00.

 

בדף הקהילה 'הדר שלי' שמונה עשרות אלפי חברים, פורסם תחת הכותרת 'צועדים לעזה – מחזירים את הבנים': "8 שנים של בדידות ותחושה שהמדינה נטשה אותם, משפחת גולדין ומשפחת שאול, שנתנו את ילדיהם שלא שבו, שבעו מהטיוח, מההשתקה, מההפקרות, מאפס העשייה, מאוזלת היד, מסיסמאות ריקות והבטחות שווא, ולאחר שכלו כל הקיצים, משפחת גולדין החליטה לצעוד אל גבול עזה במטרה 'להשיב את הבנים לגבולם'. זה יכול להיות הילד של כל אחד מכם. משפחת גולדין יוצאת לקרב חייה בצעדה מביתה שבכפ"ס עד לגדר בעזה. אל תשאירו אותנו לצעוד לבד על הכביש. בואו ונוכיח, כי להחזיר את הבנים והלוחמים זה עניין של כולנו".

בדף הקהילה עדכנו, כי צעדת המחאה מחולקת למקטעים (תפורסם מפת המקטעים בקרוב) וניתן להצטרף בכל שלב של הצעדה, בכל צומת, בכל גשר ומחלף. ייתכן ויהיו שאטלים בנק' סיום כל יום.

סגן הדר גולדין מכפר סבא נהרג במבצע צוק איתן בחודש אוגוסט 2014, ומאז ועד היו טרם הושבה גופתו של הדר מידי החמאס, כמו גם זו של סמ"ר אורון שאול, שנהרג בתקרית אש בצוק איתן.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר