סמל מצטיין דוד בובריק מכפר סבא,]צילום דובר צהל
סמל מצטיין דוד בובריק מכפר סבא,]צילום דובר צהל

מצטיין גדוד תקשוב: סמל דוד בובריק מכפר סבא

"אנשים חושבים שקשר זה רק ללחוץ על כפתור של מכשיר ואתה מדבר, אבל מאחורי זה יש מעטפת שלמה", אומר הסמל המצטיין שמשרת בחטמ"ר עציון

פורסם בתאריך: 4.8.22 13:14

סמל מצטיין. לאחרונה התקיים טקס מצטיינים בראשות מפקד גדוד התקשוב 877, סגן אלוף אוריאל מלכה. בין המצטיינים נבחר סמל דוד בובריק (20) מכפר סבא, שקיבל את ההצטיינות בזכות מילוי תפקידו על הצד הטוב ביותר ועבודתו המסורה.

דוד התגייס לאגף התקשוב בסב״ר (סביבה רשתית) בספטמבר 2020, עבר הכשרת מחשוב ותשתיות, שבסופה הוכשר ושובץ בחטמ״ר עציון. במסגרת התפקיד, נדרש סמל בובריק לתת מענה תקשובי ללוחמים ולמוצבים הפרוסים בגזרה, לפרוס חפ"קים (חדרי פיקוד) מבצעיים בשטח ולהוות מעטפת לפעילויות שמתבצעות כל לילה.

עבור הסמל המצטיין, אגף התקשוב הוא חיל שמחזיק את המבצעיות של הבסיס והגזרה. "אנשים חושבים שקשר זה רק ללחוץ על כפתור של מכשיר ואתה מדבר, אבל מאחורי זה יש מעטפת שלמה שמתפקדת ואנשים בכוננות 24/7 שמתחזקים אותה בנוסף לדברים אחרים שאנחנו עושים, זה יכול להיות מהדברים הכי פשוטים כמו לחבר כבל רשת או לעשות ריסטרט ועד סלילת נקודות חדשות ולתמוך במבצעים חטיבתיים, שם אנחנו קופצים ראשונים כמה שעות לפני בשביל לוודא כשירות מלאה ולבסוף אנחנו עוזבים אחרונים."

 

 

 

 

עוד שיתף דוד בתחושותיו מהתפקיד המאתגר: ״התפקיד קשה, אך מספק. אנחנו עובדים בגזרה מבצעית ומתמודדים עם לא מעט אירועים מורכבים. אך תחושות הסיפוק שוות את זה! אני שמח בתפקיד שיש לי, ושואף למצוינות מבחינה מקצועית ומבחינה מחלקתית, לצבור כמה שיותר ידע וללמד אחרים שהפלח"יק (פלוגת קשר חטיבתית) שלנו תמיד תוביל מכול הבחינות".

הסמל המצטיין מכפר סבא כבר מסתכל קדימה ליום שאחרי השירות הצבאי: "לאחר השירות אני שואף ללמוד לתואר ראשון בהנדסת תוכנה, לפתח תוכנות ומערכות חדשות שיעזרו ביום יום לגופים ציבוריים בישראל ובעולם, אני רוצה לטעות, ליצור ולהמשיך ללמוד עד שאצליח להגשים את הרעיון שיש לי בראש ולאחר מכן ללמד אחרים מהניסיון שאצבור במהלך השנים".

אגף התקשוב והפעילויות מחולק ל-4 חטיבות/יחידות: יחידת לוטם, שכוללת בתוכה את כלל היחידות שמתפתחות אפליקציות ומערכות מבצעיות לדרג הלוחם ולמטה הכללי, קשר״ר (קצין קשר ראשי), שכולל את כל גדודי התקשוב וקציני הקשר הגדודים בחטיבות החי״ר, חטיבת ההגנה בסייבר המתמחה בכל עולם הסייבר והלוחמה האלקטרונית ומינהלת ט״ד (טרנספורמציה דיגיטלית) העוסקת בהכנסת הדיגיטל לצה״ל בעזרת פיתוחים שונים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר