המפגש של משפחתו של כליל קמחי ז"ל ביחידת העוקץ, צילום יחידת העוקץ
המפגש של משפחתו של כליל קמחי ז"ל ביחידת העוקץ, צילום יחידת העוקץ

משפחתו של כליל קמחי ז"ל פגשה את לוחמת עוקץ שאיתרה את גופתו | צפו במפגש המצמרר

אורית, אימו של כליל ז"ל, אמרה לאחר המפגש: "איבדנו את היקר לנו מכל, את כליל, הבן האמצעי שלנו. המפגש היה מאוד מרגש, ידעתם להכיל אותנו בצורה טובה. אני מצדיעה לעוקץ"

פורסם בתאריך: 3.8.22 09:08

שבועיים לאחר אסון הבולען בבריכה בכרמי יוסף, בו נהרג כליל קמחי ז"ל, יליד כפר סבא, הגיעה אתמול (שלישי) משפחתו לביקור ביחידת עוקץ ופגשה את הלוחמת, סמל ג' וכלבתה אינגה, שסייעו בחיפושים ואיתרו את גופתו של כליל ז"ל. בנוסף, במהלך הביקור פגשה המשפחה גם את מפקד יחידת עוקץ, סגן-אלוף י'.
במחווה מרגשת ובהחלטה משותפת יחד עם משפחת קמחי, הוחלט במהלך הביקור שאחד מכלבי החילוץ החדשים ביחידה ייקרא על שמו ולזכרו של כליל קמחי ז״ל. משפחת קמחי הביעה את הערכתה ללוחמת ג׳, לכלבתה אינגה וליחידה כולה על פעילותה ותפקודה באירוע.

צפו בדברים המצמררים של אורית ושחף קמחי

צפו במפגש של משפחת קמחי עם אנשי יחידת העוקץ

צפו בדברי מפקד יחידת העוקץ, סגן אלוף י'

היכנסו כאן לדברי לוחמת עוקץ, סמל ג', שאיתרה את גופתו של כליל קמחי ז"ל

כליל קמחי ז"ל, צילום מהפייסבוק

כליל קמחי ז"ל, צילום מהפייסבוק

אורית קמחי, אימו של כליל, אמרה: "זו הפעם הראשונה שאנחנו יוצאים לתקשורת אחרי האירוע הטרגי ביותר שקרה לנו. איבדנו את היקר לנו מכל, את כליל, הבן האמצעי שלנו. היה לי פה מפגש מרגש עם החיילת ג' ועם הכלבה אינגה שעשו את כל מה שהם יכולים כדי להחזיר לנו את כליל בצורה זו או אחרת. מה שאתם עשיתם עבורנו היום הייתה איזושהי סגירת מעגל, בעצם סגרנו את כל הפינות של האירוע. היה מאוד מאוד מרגש, ידעתם להכיל אותנו בצורה טובה ואנחנו מקווים שניפגש רק באירועים משמחים ושתצליחו בכל מה שאתם עושים. אני מצדיעה לעוקץ. כל המאמץ שעשינו כאן לעמוד ולדבר מולכם הוא רק לכבודו של כליל ולכבודכם. תודה".

 

סמל ג' אמרה: "פגשתי היום את משפחתו של כליל קמחי ז"ל, שאני ואינגה איתרנו באסון הבולען. אני מאוד שמחה שיצא לי לראות את המשפחה היום, מאוד התרגשתי שהם ראו אותי ואת אינגה. הייתה סיטואציה מאוד לא פשוטה, אני מאוד שמחה שיצא להם לראות את הכלבה ולהיות איתה."
כליל קמחי ז"ל, יליד כפר סבא, גדל והתחנך בעיר והתגורר בשנים האחרונות בתל אביב. הוא למד בתיכון כצנלסון בכפר סבא, בוגר אוניברסיטת רייכמן בהרצליה ועסק בשיווק ודיגיטל. באסון הוא נסחף אל תוך הבולען שנפער לפתע בבריכה במסגרת אירוע חברה, הוא אותר בעומק של 13 מטרים ואנשי מד״א קבעו את מותו במקום. באירוע נפגע אדם נוסף באורח קל ועוד מספר אנשים לקו בחרדה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר